KSIĄŻKA
Harvard Business Review. Marketing [KSIĄŻKA]
Kategoria | Marketing |
Seria | Harvard VIP |
Autor | Harvard Business School Press |
Ilość stron | 192 |
Okładka | twarda |
Opis |
Strategie, sukcesy i błędy marketingowe znanych firmMarketing to budowanie silnej marki, docieranie do właściwych klientów i eksperymentowanie z nowymi produktami lub usługami. To ocenianie własnej firmy z punktu widzenia klientów i łączenie możliwości organizacji z potrzebami rynku. Dobry marketing jest warunkiem skutecznego konkurowania. Doskonalenie oferty i osiąganie zysków -- takie cele stawia sobie każda firma. Można je osiągać wieloma metodami: wprowadzając nowości, obniżając koszty, podnosząc jakość i cenę, podkreślając unikalne cechy marki czy wysyłając spójny przekaz marketingowy. W tym zbiorze artykułów znajdziesz koncepcje marketingowe sprawdzone w firmach na całym świecie. "Harvard Business Review. Marketing" to zbiór artykułów o marketingu, które ukazały się w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorzy prezentowanych tu artykułów to doświadczeni eksperci w dziedzinie marketingu. Omawiają prawdziwe przypadki firm, przełomowe koncepcje oraz narzędzia i techniki marketingowe stosowane w firmach na całym świecie. Poznaj punkt widzenia autorów oraz ich innowacyjne koncepcje, które jutro mogą stać się częścią Twojego otoczenia rynkowego. W książce poruszone zostały następujące zagadnienia:
|
EAN | 9788373619166 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2006-03-20 |
Tytuł oryginalny | Harvard Business Review On Marketing |
ISBN | 83-7361-916-X |
Seria | Harvard VIP |
Autor | Harvard Business School Press |
Tłumaczenie | Michał Lipa |
Wydawca | OnePress |
Ilość stron | 192 |
Okładka | twarda |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | A5 |