KSIĄŻKA
Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów [KSIĄŻKA]
Kategoria | Komunikacja, kontakty międzyludzkie |
Seria | VIP Harvard |
Autor | Harvard Business School Press |
Ilość stron | 232 |
Okładka | twarda |
Opis |
Skorzystaj z wiedzy i doświadczeń najlepszychEfektywne relacje międzyludzkie wewnątrz firmy i kontakty z klientami stanowią jeden z kluczowych czynników sprawnego działania przedsiębiorstwa. Umiejętność zarządzania relacjami międzyludzkimi i biznesowymi stanowi niezwykle ważny element kompetencji nowoczesnego menedżera. Znajomość technik negocjacji jest przydatna podczas spotkań z klientami i kontrahentami, a umiejętność rozwiązywania konfliktów między pracownikami to gwarancja efektywnego działania firmy. "Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów" to zbiór artykułów poświęconych sztuce negocjacji, publikowanych w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorzy prezentowanych tu artykułów należą do grona najbardziej doświadczonych ekspertów w dziedzinie negocjacji i rozwiązywania konfliktów międzyludzkich. Czytając ich prace, dowiesz się, jak zarządzać zespołem, zażegnywać spory między pracownikami i negocjować z klientami. Znajdziesz tu studia przypadków oraz analizy ekspertów.
|
EAN | 9788373619098 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2005-09-19 |
Tytuł oryginalny | Harvard Business Review on Negotiation and Conflict Resolution (A Harvard Business Review Paperback) |
ISBN | 83-7361-909-7 |
Seria | VIP Harvard |
Autor | Harvard Business School Press |
Tłumaczenie | Tomasz Rzychoń |
Wydawca | OnePress |
Ilość stron | 232 |
Okładka | twarda |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | A5 |