KSIĄŻKA
Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji [KSIĄŻKA]
Kategoria | Zarządzanie |
Seria | VIP Harvard |
Autor | Harvard Business School Press |
Ilość stron | 224 |
Okładka | twarda |
Opis |
Decyzja na wagę złotaWłaściwe decyzje prowadzą menedżerów na sam szczyt, a błędne mogą przyczynić się do załamania ich kariery. To oczywisty fakt, nad którym jednak w sytuacjach kryzysowych nie zawsze jest czas się zastanowić. Menedżerowie odnoszący największe sukcesy wiedzą znakomicie, że własne doświadczenie, intuicja czy analiza danych statystycznych to za mało. Ważne jest również czerpanie z doświadczeń innych biznesmenów. Ludzi, którzy zmagali się z podobnymi wyborami, a więc znają zagadnienie od podszewki i mogą udzielić bezcennych rad. Do grona tego należą właśnie specjaliści skupieni wokół Harvard Business School Press. Wśród autorów świetnych artykułów znaleźli się między innymi Jeffrey Pfeffer, Robert Sutton, Ram Charan, Thomas Davenport i John Hammond. Skorzystaj z ich bogatej wiedzy i dowiedz się, jakie czynniki przeszkadzają w podejmowaniu świadomych decyzji. Przeczytasz również, jakie konsekwencje może mieć brak umiejętności korzystania ze zdobytych informacji oraz dzielenia się nimi. W książce omówiono także zagadnienie strategicznego planowania i jego wpływu na podejmowanie dynamicznych decyzji oraz psychologię procesu decyzyjnego. Warto wiedzieć wcześniej.
"Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji" to zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej ukazały się w "Harvard Business Review" -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Niniejszy zbiór zawiera przełomowe koncepcje, wiodące myśli i studia przypadków autorstwa doświadczonych ekspertów w dziedzinie zarządzania. Obowiązkowa dla ambitnych biznesmenów i menedżerów |
EAN | 9788324612437 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2008-03-11 |
Tytuł oryginalny | Harvard Business Review on Making Smarter Decisions |
ISBN | 978-83-246-1243-7 |
Seria | VIP Harvard |
Autor | Harvard Business School Press |
Tłumaczenie | Michał Lipa, Cezary Welsyng |
Wydawca | OnePress |
Ilość stron | 224 |
Okładka | twarda |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | A5 |