KSIĄŻKA
Harvard Business Review. Przywództwo w okresie zmian [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Pozostałe
Seria VIP Harvard
Autor Harvard Business School Press
Ilość stron 184
Okładka twarda
Opis

Kiedy prognoza gospodarcza jest głównie wiatrem zmian

Ciągle nowe przepisy. Konkurencja pojawiająca się jak grzyby po deszczu. Odkrycia techniczne i technologiczne. Kapryśność gustów konsumentów. Problemy z zatrudnieniem. To wszystko nieodłączne atrybuty aktualnej sytuacji rynkowej. Jak radzić sobie ze zmienną koniunkturą, gdy w tle ciągle majaczy jeszcze transformacja systemowa? Kiedy modyfikacja procesów zarządzania jest najefektywniejsza? Jak zarazić zespół entuzjazmem podczas wprowadzania ulepszeń?

Te oraz wiele innych dylematów najlepiej rozwieją najwięksi specjaliści w dziedzinie zarządzania, wybitni teoretycy oraz odnoszący sukcesy praktycy. Nie musisz zapisywać się na czasochłonne szkolenia ani szukać odpowiedniego kierunku studiów na prestiżowej uczelni. John Kotter, David Garvin, Eric Abrahamson i inni uznani eksperci są gotowi, by podzielić się z Tobą swoją wiedzą. Masz szansę oddać stery własnej firmy w ręce najwprawniejszych rynkowych żeglarzy.

  • Poprawa konkurencyjności firmy -- modyfikacje i ulepszenia
  • Programy naprawcze -- ucieczka przed niepowodzeniem
  • Zmiany kulturowe -- niezdecydowanie gwoździem do trumny przedsiębiorstwa
  • Menedżer czasu transformacji -- zarządzanie zmianą według formuły DICE

"Harvard Business Review. Przywództwo w okresie zmian" to zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej ukazały się w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Niniejszy zbiór zawiera przełomowe koncepcje, wiodące myśli i studia przypadków autorstwa doświadczonych ekspertów w dziedzinie zarządzania.

EAN 9788324609116
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2007-12-05
Tytuł oryginalny Harvard Business Review on Leading Through Change
ISBN 978-83-246-0911-6
Seria VIP Harvard
Autor Harvard Business School Press
Tłumaczenie Agnieszka Sobolewska
Wydawca OnePress
Ilość stron 184
Okładka twarda
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary A5