KSIĄŻKA
Harvard Business Review. Przywództwo w okresie zmian [KSIĄŻKA]
Kategoria | Pozostałe |
Seria | VIP Harvard |
Autor | Harvard Business School Press |
Ilość stron | 184 |
Okładka | twarda |
Opis |
Kiedy prognoza gospodarcza jest głównie wiatrem zmianCiągle nowe przepisy. Konkurencja pojawiająca się jak grzyby po deszczu. Odkrycia techniczne i technologiczne. Kapryśność gustów konsumentów. Problemy z zatrudnieniem. To wszystko nieodłączne atrybuty aktualnej sytuacji rynkowej. Jak radzić sobie ze zmienną koniunkturą, gdy w tle ciągle majaczy jeszcze transformacja systemowa? Kiedy modyfikacja procesów zarządzania jest najefektywniejsza? Jak zarazić zespół entuzjazmem podczas wprowadzania ulepszeń? Te oraz wiele innych dylematów najlepiej rozwieją najwięksi specjaliści w dziedzinie zarządzania, wybitni teoretycy oraz odnoszący sukcesy praktycy. Nie musisz zapisywać się na czasochłonne szkolenia ani szukać odpowiedniego kierunku studiów na prestiżowej uczelni. John Kotter, David Garvin, Eric Abrahamson i inni uznani eksperci są gotowi, by podzielić się z Tobą swoją wiedzą. Masz szansę oddać stery własnej firmy w ręce najwprawniejszych rynkowych żeglarzy.
"Harvard Business Review. Przywództwo w okresie zmian" to zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej ukazały się w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Niniejszy zbiór zawiera przełomowe koncepcje, wiodące myśli i studia przypadków autorstwa doświadczonych ekspertów w dziedzinie zarządzania. |
EAN | 9788324609116 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2007-12-05 |
Tytuł oryginalny | Harvard Business Review on Leading Through Change |
ISBN | 978-83-246-0911-6 |
Seria | VIP Harvard |
Autor | Harvard Business School Press |
Tłumaczenie | Agnieszka Sobolewska |
Wydawca | OnePress |
Ilość stron | 184 |
Okładka | twarda |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | A5 |