KSIĄŻKA
Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych [KSIĄŻKA]
Kategoria | Pozostałe |
Seria | Harvard VIP |
Autor | Harvard Business School Press |
Ilość stron | 192 |
Okładka | twarda |
Opis |
Co znaczy być przywódcą w fascynującym i ciągle zmieniającym się świecie?Autorzy artykułów opublikowanych w tej książce wyjawiają cechy i działania dobrego przywódcy, sięgając po inspirujące przykłady i wnioski z doświadczeń liderów wielu organizacji. Opowiadają na pytanie, co sprawia, że menedżer staje się prawdziwym przywódcą nadążającym za szybkimi zmianami w organizacji i jej otoczeniu. Dobry lider to rzadki i cenny zasób każdej organizacji. Przywódców z krwi i kości brakuje w każdym systemie i każdej gospodarce. Nikt nie rodzi się przywódcą, ale można się nim stać, nabywając odpowiednią wiedzę i umiejętności, a także kształtując charakter. "Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych" to zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej ukazały się w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorzy prezentowanych tu artykułów przekazują menedżerom nowe idee, zanim te staną się powszechne i ogólnodostępne. Omawiają prawdziwe przypadki firm, przełomowe koncepcje oraz narzędzia i techniki stosowane w organizacjach na całym świecie. Koncepcje, które znajdziesz w tej książce, mogą stać się jutro częścią Twojego otoczenia rynkowego.
|
EAN | 9788373619104 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2006-08-24 |
Tytuł oryginalny | Harvard Business Review on Breakthrough Leadership |
ISBN | 83-7361-910-0 |
Seria | Harvard VIP |
Autor | Harvard Business School Press |
Tłumaczenie | Joanna Krzemień-Rusche, Dariusz Bakalarz |
Wydawca | OnePress |
Ilość stron | 192 |
Okładka | twarda |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | A5 |