KSIĄŻKA
Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Zarządzanie
Seria Harvard VIP
Autor Harvard Business School Press
Ilość stron 232
Okładka twarda
Opis

W długim okresie tylko innowacyjność zapewnia firmie wzrost i przetrwanie. Dlaczego? Otóż gdy innowacyjność zamiera, na rynku robi się coraz ciaśniej -- konkurowanie ogranicza się do podstawowych wymiarów: obniżania cen i podnoszenia jakości. Tymczasem rozwijanie firmy polega na eksperymentowaniu i otwieraniu nowych przestrzeni rynkowych. Chcesz mieć dużo dobrych pomysłów? Stwórz organizację, która potrafi przejmować wiedzę od innych, sprawnie generować nowe idee i testować rozwiązania szybko i tanio. Nie szukaj magicznej formuły gwarantującej sukcesy innowacyjnych pomysłów. Szukaj systematycznych metod -- mechanizmów tworzenia innowacyjnych rozwiązań.

Książka stanowi zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej zostały opublikowane w Harvard Business Review, czasopiśmie cenionym przez menedżerów, zarządzających, przedsiębiorców i elity naukowe na całym świecie. Autorzy prezentowanych tu artykułów należą do najbardziej twórczych umysłów i najbardziej doświadczonych ekspertów w dziedzinie zarządzania innowacją. Skorzystaj z ich wiedzy i umiejętności.

Dowiedz się:

  • Jak znajdować nowe rynki: sześć metod używania znanych informacji w nowy sposób.
  • Jak przejmować od innych dobre pomysły: proces wiodącego użytkownika w korporacji 3M.
  • Jak stworzyć organizację, która ciągle proponuje i testuje nowe pomysły: wdrażanie cyklu wymiany wiedzy w firmie.
  • Jak bezpiecznie wdrażać innowacje: tworzenie wyjątkowo użytecznych produktów i ustalanie najlepszej ceny sprzedaży.
  • Co jest źródłem innowacji w firmie: łączenie ludzi, procesów i wartości w innowacyjną organizację.
  • Jak czynić zwykłe produkty unikalnymi: nowa metoda pozycjonowania oferty firmy.
  • Jak wprowadzać innowacje z pożytkiem dla społeczeństwa: nowy model partnerstwa publiczno-prywatnego.
  • Jak rozwijać produkty szybko i tanio: nowe metody testowania innowacji w motoryzacji i farmacji.
Ten zbiór artykułów zawiera studia przypadków, analizy ekspertów i wiele przykładów skutecznego i nieskutecznego zarządzania innowacją. To lektura obowiązkowa dla każdego, kto chce nadążać za szybkimi zmianami sytuacji w firmie i jej otoczeniu.

EAN 9788373619043
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2006-05-19
Tytuł oryginalny Harvard Business Review on Innovation
ISBN 83-7361-904-6
Seria Harvard VIP
Autor Harvard Business School Press
Tłumaczenie Tomasz Rzychoń
Wydawca OnePress
Ilość stron 232
Okładka twarda
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary A5