KSIĄŻKA
Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją [KSIĄŻKA]
Kategoria | Zarządzanie |
Seria | Harvard VIP |
Autor | Harvard Business School Press |
Ilość stron | 232 |
Okładka | twarda |
Opis |
W długim okresie tylko innowacyjność zapewnia firmie wzrost i przetrwanie. Dlaczego? Otóż gdy innowacyjność zamiera, na rynku robi się coraz ciaśniej -- konkurowanie ogranicza się do podstawowych wymiarów: obniżania cen i podnoszenia jakości. Tymczasem rozwijanie firmy polega na eksperymentowaniu i otwieraniu nowych przestrzeni rynkowych. Chcesz mieć dużo dobrych pomysłów? Stwórz organizację, która potrafi przejmować wiedzę od innych, sprawnie generować nowe idee i testować rozwiązania szybko i tanio. Nie szukaj magicznej formuły gwarantującej sukcesy innowacyjnych pomysłów. Szukaj systematycznych metod -- mechanizmów tworzenia innowacyjnych rozwiązań. Książka stanowi zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej zostały opublikowane w Harvard Business Review, czasopiśmie cenionym przez menedżerów, zarządzających, przedsiębiorców i elity naukowe na całym świecie. Autorzy prezentowanych tu artykułów należą do najbardziej twórczych umysłów i najbardziej doświadczonych ekspertów w dziedzinie zarządzania innowacją. Skorzystaj z ich wiedzy i umiejętności. Dowiedz się:
|
EAN | 9788373619043 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2006-05-19 |
Tytuł oryginalny | Harvard Business Review on Innovation |
ISBN | 83-7361-904-6 |
Seria | Harvard VIP |
Autor | Harvard Business School Press |
Tłumaczenie | Tomasz Rzychoń |
Wydawca | OnePress |
Ilość stron | 232 |
Okładka | twarda |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | A5 |