KSIĄŻKA
Harvard Business Review. Zarządzanie marką [KSIĄŻKA]
Kategoria | Marketing |
Seria | Harvard VIP |
Autor | Harvard Business School Press |
Ilość stron | 226 |
Okładka | twarda |
Opis |
Wykreowanie silnej, rozpoznawanej i akceptowanej przez klientów marki to Święty Graal menedżerów firm z całego świata. Przedsiębiorcy od wielu lat poszukują uniwersalnego sposobu rozwiązania tego problemu. Standardowe elementy strategii budowania marki -- badania marketingowe, kampanie reklamowe, obniżanie cen i podnoszenie jakości -- nie zawsze okazują się skuteczne. Zwiększenie wartości marki wiąże się z poznaniem jej charakteru i podejmowaniem tylko takich działań, które są zgodne z komunikatem, jaki wysyła obecnym i potencjalnym klientom. "Harvard Business Review. Zarządzanie marką" to zbiór artykułów poświęconych kreowaniu marki, które ukazały się w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorzy artykułów są uznanymi na świecie fachowcami w dziedzinie zarządzania marką. Czytając tę książkę, dowiesz się, jak stworzyć markę i umieścić ją w odpowiednim segmencie rynku, jak przenieść produkt do tańszego segmentu rynku bez utraty jego wizerunku i jak zaplanować skuteczną strategię rozwoju i istnienia marki.
Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie. |
EAN | 9788373619128 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2006-01-18 |
Tytuł oryginalny | Harvard Business Review on Brand Management (The Harvard Business Review Paperback Series) |
ISBN | 83-7361-912-7 |
Seria | Harvard VIP |
Autor | Harvard Business School Press |
Tłumaczenie | Tomasz Rzychoń |
Wydawca | OnePress |
Ilość stron | 226 |
Okładka | twarda |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | A5 |