KSIĄŻKA
Harvard Business Review. Zarządzanie samym sobą [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Pozostałe
Seria Harvard
Autor Harvard Business School Press
Ilość stron 200
Okładka twarda
Opis

Przywództwo jest grą zaczynającą się w Twojej głowie

W prezentowanym zbiorze artykułów znakomitości świata biznesu piszą o swoich doświadczeniach na stanowiskach kierowniczych, o zakulisowych relacjach wiążących kluczowych ludzi w firmach i o tym, dlaczego tak wielu z nas grzęźnie w pracy nie dającej ani satysfakcji, ani pieniędzy. Autorów poszczególnych tekstów łączy przede wszystkim to, że zanim zaczęli rozwiązywać problemy innych ludzi i całych organizacji, długo pracowali nad sobą, przygotowywali się do pełnienia roli liderów i pokonywali naturalne bariery psychologiczne uniemożliwiające dobre zarządzanie. Przekonaj się, w jakim stopniu ich przemyślenia są zgodne z Twoją koncepcją pracy na kierowniczym stanowisku.

Niniejszy zbiór artykułów w wersji oryginalnej ukazał się w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorami tych artykułów są wybitni liderzy jak i wschodzące gwiazdy o świeżym spojrzeniu na problem przywództwa. Poznaj ich punkt widzenia i koncepcje, które jutro mogą stać się częścią Twojego otoczenia biznesowego.

  • Milczenie nie jest złotem. Jak wychwytywać to, o czym pracownicy nie mówią szefom?
  • Organizacja cieni. Jak przetrwać burzę polityczną, piastując kluczowe stanowisko w firmie?
  • Praca nad sobą. Czego nie rozumieją świeżo upieczeni menedżerowie?
  • Syndrom ADT. Jak nadmiar pracy wpływa na psychikę i karierę menedżera?
  • Marketing lidera. Jak sprzedawać swoje atuty współpracownikom i decydentom?
  • Problem zakotwiczenia. Rzecz o pracownikach, którzy od lat czekają na awans.
EAN 9788324602667
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2006-11-20
Tytuł oryginalny Harvard Busiess Review on Managing Yourself
ISBN 83-246-0266-6
Seria Harvard
Autor Harvard Business School Press
Wydawca OnePress
Ilość stron 200
Okładka twarda
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary A5