KSIĄŻKA
Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności [KSIĄŻKA]
Kategoria | Zarządzanie |
Seria | Harvard VIP |
Autor | Harvard Business School Press |
Ilość stron | 224 |
Okładka | twarda |
Opis |
Przyszłość firmy zależy od wielu czynników. Umiejętność redukcji kosztów i wprowadzenie na rynek ciekawego produktu mogą nie wystarczyć do przetrwania we współczesnych realiach gospodarczych. Najistotniejszą cechą menedżera, który chce zagwarantować swojemu przedsiębiorstwu miejsce na rynkach przyszłości, jest umiejętność przewidywania zmian. Zmian, które na pewno nadejdą. Zmian, które skuteczny menedżer natychmiast wykorzysta do zapewnienia firmie maksymalnych korzyści. Niniejsza książka jest zbiorem artykułów poświęconych zarządzaniu firmą w niepewnym otoczeniu rynkowym. Ukazały się one w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorami artykułów są uznani fachowcy z dziedziny zarządzania i strategii. W swoich artykułach opisują oni umiejętności odbierania sygnałów z rynku, patrzenia na rynek oczami konkurencji i podejmowania decyzji o nowych przedsięwzięciach.
Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie. |
EAN | 9788373619067 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2006-10-23 |
Tytuł oryginalny | Harvard Business Review on Managing Uncertainty (The Harvard Business Review Paperback Series) |
ISBN | 83-7361-906-2 |
Seria | Harvard VIP |
Autor | Harvard Business School Press |
Tłumaczenie | Tomasz Rzychoń |
Wydawca | OnePress |
Ilość stron | 224 |
Okładka | twarda |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | A5 |