KSIĄŻKA
Html5 Rusz Głową! - Freeman [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Pozostałe
Autor Freeman
Ilość stron 720
Okładka miękka
Opis
  • Kod wew.: 155821
  • Autor: FREEMAN
  • Rok wydania: 2012
  • Ilosc stron: 720
  • Oprawa: Miękka
  • Wymiary: 200x230
  • ISBN: 978-83-246-4339-4
  • Kod EAN: 9788324643394

Jeśli chcesz poznać Javę, nie szukaj dalej - oto pierwsza książka techniczna z graficznym interfejsem użytkownika! Obejmuje Javę 5.0 Technologie oparte na Javie są wszędzie - jeśli piszesz oprogramowanie i jeszcze nie poznałeś Javy, nadszedł czas, by ruszyć głową! Otwórz się na Javę i projektowanie obiektowe. Przystąp do nauki unikalną metodą, wykraczającą poza suche opisy składni oraz sposobów omijania codziennie spotykanych raf programistycznych. To doskonały podręcznik dla osób, które lubią uczyć się nowych języków programowania i nie mają wykształcenia informatycznego lub programistycznego. Zostań fantastycznym programistą i zdobądź wiedzę kompletną: od tworzenia obiektów, po graficzny interfejs użytkownika (GUI), obsługę wyjątków (błędów) oraz komunikację sieciową (gniazda) i wielowątkowość, a nawet pakowanie grupy plików klasowych w jeden plik instalacyjny. Naprzód, głowo! Nikt ci tego nie potrafił wytłumaczyć? Wydaje Ci się, że to problem nie na Twoją głowę? Nie potrzebujesz elektrowstrząsów, żeby pobudzić swój mózg do aktywnego działania. Tylko żadnych gwałtownych gestów! Usiądź wygodnie, otwórz książkę, dopiero teraz się zacznie. Na początek - rusz głową! Precz z nudnymi wykładami i zakuwaniem bez zrozumienia! Nauka to znacznie więcej niż tylko czytanie suchego tekstu. Twój mózg jest niczym głodny rekin, cały czas prący naprzód w poszukiwaniu nowej, apetycznej przekąski. Jak karmimy Twój wygłodniały umysł? Używamy rysunków, bo obraz wart jest 1024 słów. Stosujemy powtórzenia, by zakodować na stałe dane w Twojej chłonnej głowie. Oddziałujemy na emocje, jesteśmy nieprzewidywalni, zaskakujący i zabawni. Stawiamy przed Tobą wyzwania i zadajemy pytania, które angażują Cię w proces studiowania przedstawianych zagadnień. Cały czas pobudzamy Twój umysł do aktywnego działania, zmuszamy go do posłuszeństwa? a za ciężką pracę nagrodzimy go smakowitym ciasteczkiem w postaci wiedzy - wisienka gratis! Rozgryź to sam! Klasy i obiekty Typy danych Pierwszy program w Javie Java API Programowanie obiektowe - dziedziczenie, polimorfizm, interfejsy i klasy abstrakcyjne Metody Obsługa wyjątków Graficzny interfejs użytkownika Operacje wejścia-wyjścia Programowanie sieciowe i RMI

EAN 9788324643394
Dział KSIĄŻKA
ISBN 978-83-246-4339-4
Autor Freeman
Rok wydania 2012
Ilość stron 720
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 200x230