Darmowa wysyłka!

    Od 99.99 zł (Poczta Polska)

    Od 150 zł (Paczkomat®)

    KSIĄŻKA
    Inteligentny biznes Jak Alibaba uczy działać, konkurować i wygrywać w cyfrowym świecie? [KSIĄŻKA]

    Artykuł niedostępny

    Powiadom gdy będzie dostępny

    Kategoria Własna działalność
    Opis

    Jak działać skutecznie, konkurować, sprzedawać więcej i wygrywać w świecie, w ktĂłrym wszystko staje się cyfrowe?

    Czas porzucić przestarzałe praktyki biznesowe, opracować nowy biznes plan i budować przewagę dzięki nowym technologiom - tak jak udało się to Grupie Alibaba, zaliczanej do absolutnej czołĂłwki światowego biznesu, ktĂłra zaczynała od 18 osĂłb zebranych w małym mieszkaniu Jacka Ma, byłego nauczyciela języka angielskiego z Hangzou w Chinach, a dziś - po 20 latach - jej wartość rynkowa wyceniana jest na niemal 500 mln dolarĂłw!

    Jak niewielkiej firmie z Chin udało się osiągnąć tak spektakularny sukces? Na czym polega wykorzystywana przez platformę Jacka Ma formuła inteligentnych przedsiębiorstw? Co skrywa przełomowa logika biznesowa Smart Business?

    Poznaj biznes idea i tajemnice sukcesu giganta internetowego z Chin i dowiedz się, jak wykorzystać je w swojej firmie - niezależnie od jej wielkości oraz branży - dzięki lekturze premierowej książki \"Inteligentny biznes. Jak Alibaba uczy działać, konkurować i wygrywać w cyfrowym świecie?\".

    Autor książki, Ming Zeng, wieloletni doradca strategiczny w Alibabie wyjaśnia, w jaki sposĂłb sztuczna inteligencja, uczenie maszynowe, mobilny internet czy przetwarzanie w chmurze, redefiniują sposĂłb tworzenia wartości. Zdradza swĂłj nowy pomysł na biznes, prezentując Smart Business, ktĂłry dzięki wykorzystaniu informacji w czasie rzeczywistym i technologii pozwala organizacjom na całym świecie osiągać spektakularne wyniki.

    Dzięki lekturze dowiesz się m.in. jak:

    • zautomatyzować podejmowanie decyzji poprzez uczenie maszynowe - dostępne dziś każdej firmie niezależnie od jej profilu i wielkości,
    • tworzyć nowe produkty i modyfikować obecną ofertę na podstawie danych klientĂłw w czasie rzeczywistym,
    • dostroić cele strategiczne do zmian technologicznych i swojego miejsca w ekosystemie biznesowym, maksymalizując tworzoną przez firmę wartość.
    EAN 9788395395727
    Dział KSIĄŻKA
    Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
    Bezpieczeństwo produktów
    Produkt wprowadzony do obrotu przed 13.12.2024
    Producent MT Biznes sp z o.o Jutrzenki 118, 02-230 Warszawa, Polska [email protected], 665055813