KSIĄŻKA
Inteligentny Emocjonalnie Menedżer - R. David Caruso, Peter Salovey [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Poradniki branżowe i zawodowe | Biznes - opracowania ogólne |
Autor | R. David Caruso, Peter Salovey, David R.Caruso, Peter Salovey |
Ilość stron | 298 |
Okładka | twarda |
Opis |
NAUCZ SIĘ WYKORZYSTYWAĆ EMOCJE I ZOSTAŃ SKUTECZNIEJSZYM MENEDŻEREM Od zawsze byliśmy uczeni, że wobec emocji należy zachować ostrożność. Wyrażanie uczuć w pracy uważa się na ogół za zachowanie nieprofesjonalne. David Caruso i Peter Salovey obalają ten pogląd. Ich zdaniem emocje stanowią integralną część myślenia, rozumowania i inteligencji. Że to od stopnia rozwinięcia czterech związanych z nimi umiejętności - rozpoznawania uczuć, wykorzystywania ich do usprawnienia procesu myślenia, rozumienia ich oraz zarządzania nimi ? zależy nasz zawodowy sukces. I nie ma tu znaczenia, czy jesteśmy menedżerami, dyrektorami, czy szeregowymi członkami zespołu. |
EAN | 9788375102437 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2009-03-18 |
Tytuł oryginalny | Inteligentny Emocjonalnie Menedżer (twarda) |
ISBN | 978-83-7510-243-7 |
Autor | R. David Caruso, Peter Salovey, David R.Caruso, Peter Salovey |
Rok wydania | 2009 |
Wydawca | Rebis |
Ilość stron | 298 |
Okładka | twarda |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 15,5 x 23 cm |
Poradniki branżowe i zawodowe
Książki