KSIĄŻKA
Inżynieria oprogramowania w ujęciu obiektowym. UML, wzorce projektowe i Java [KSIĄŻKA]
Kategoria | Programowanie |
Autor | Bernd Bruegge, Allen H. Dutoit |
Ilość stron | 872 |
Okładka | twarda |
Opis |
Sprawdź, jak sprawnie i bezbłędnie projektować systemy informatyczne!
Projektowanie systemów informatycznych to zadanie bardzo skomplikowane. Ogromna liczba zależności, zasad i wyjątków od nich sprawia, że nie jest możliwe podejście do tego zadania ot tak, z marszu. Zbieranie i analiza wymagań, przygotowanie diagramów klas, aktywności, stanów czy interakcji to tylko część etapów, z którymi musi poradzić sobie projektant. Jeżeli nałożyć na to wszystko wzorce projektowe, stajemy przed prawie nierozwiązywalnym zadaniem. Na szczęście - prawie! Dzięki tej książce dowiesz się, jak sprostać temu karkołomnemu zadaniu! W trakcie lektury poznasz język UML, który wprowadził porządek w tym skomplikowanym procesie, oraz podstawowe koncepcje inżynierii oprogramowania. Nauczysz się zarządzać procesem tworzenia oprogramowania, zbierać oraz analizować wymagania, identyfikować podsystemy, specyfikować interfejsy oraz testować. Znajdziesz tu wszystko na temat zarządzania zmianami. W trakcie lektury sprawdzisz, jak wygląda cykl życia oprogramowania oraz jak zarządzać konfiguracją. Dodatkowo poznasz metodologię działań, które doprowadzą Cię do wyznaczonego celu. Książka ta stanowi obowiązkową pozycję dla każdego projektanta oraz analityka. Jednak programiści również znajdą tu wiele cennych wskazówek!
Dobry projekt systemu to podstawa sukcesu! |
EAN | 9788324628728 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2011-03-17 |
Tytuł oryginalny | Object-Oriented Software Engineering Using UML, Patterns, and Java (3rd Edition) |
ISBN | 978-83-246-2872-8 |
Autor | Bernd Bruegge, Allen H. Dutoit |
Tłumaczenie | Andrzej Grażyński |
Wydawca | Helion |
Ilość stron | 872 |
Okładka | twarda |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 172x245 |