KSIĄŻKA
Jak dzieci uczą się i myślą. Społeczne konteksty rozwoju poznawczego [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
| Kategoria | Psychologia poznawcza |
| Seria | Psychologia |
| Autor | David Wood |
| Ilość stron | 292 |
| Okładka | twarda |
| Opis |
W książce Jak dzieci uczą się i myślą David Wood prezentuje teorie oraz spory dotyczące sposobów myślenia i uczenia się dzieci. W publikacji tej znajdziemy zarówno omówienie dyskusji akademickich, jak i analizy zastosowania badań naukowych w praktyce, a także odniesienia do istotnych trudności, jakie napotykają nauczyciele usiłujący wdrożyć w klasie wyniki rozważań teoretycznych i badań empirycznych. Autor dokonuje przeglądu najważniejszych kierunków rozwoju edukacji w ciągu ostatnich dziesięciu lat, opisuje metody nauczania oraz ich związki z głównymi teoriami uczenia się i rozwoju. David Wood jest profesorem psychologii na Uniwersytecie Nottingham |
| EAN | 9788323321583 |
| Dział | KSIĄŻKA |
| ISBN | 83-233-2152-2 |
| Seria | Psychologia |
| Autor | David Wood |
| Rok wydania | 2006 |
| Ilość stron | 292 |
| Okładka | twarda |
| Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
| Wymiary | B5 |
Bezpieczeństwo produktów
| Produkt wprowadzony do obrotu przed 13.12.2024 | |
| Producent | Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego Michałowskiego 9/2, 31-126 Kraków, Polska [email protected], 126311880 |