KSIĄŻKA
Jak Myślą Klienci - Gerald Zaltman [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Biznes - opracowania ogólne | Poradniki branżowe i zawodowe |
Autor | Gerald Zaltman |
Okładka | całopapierowa, twarda |
Ilość stron | 360 |
Opis |
Rewolucyjne spojrzenie na marketing z perspektywy nauki o mózgu i nerobiologii.
Nowe podejście do zrozumienia zachowania i mechanizmów myślenia konsumentów
Dlaczego, mimo kosztownych badań rynku, blisko 80 procent nowych ofert nie znajduje nabywców? Czy dlatego, że konsumenci tak naprawdę nie wiedzą, czego chcą? Gerald Zaltman rozwiązał tę zagadkę. Stwierdził, że to prostu marketing nie nadąża za zmianami we współczesnym świecie i posługuje się przestarzałymi, jałowymi metodami. Konsumenci wiedzą, czego chcą, ale 95 procent procesów myślowych odbywa się w nieświadomości, a rozszyfrowanie pragnień klientów wymaga zrozumienia "umysłu rynku", czyli dynamicznego wzajemnego oddziaływania myśli konsumentów i specjalistów od marketingu.
Odwołując się do tak różnych dyscyplin, jak neurologia, socjologia czy analiza literacka, Zaltman pokazuje, co się dzieje w skomplikowanym systemie umysłu, mózgu, ciała i społeczeństwa, kiedy konsumenci oceniają potrzeby i produkty. Prezentuje nowatorskie narzędzia i techniki, które mogą pomóc marketingowcom.
Gerald Zaltman jest profesorem marketingu na Harvard Business School oraz członkiem działającej na Uniwersytecie Harvarda międzywydziałowej grupy, która zajmuje się badaniem zależności między umysłem, mózgiem i zachowaniem. W swoich pracach skupia się przede wszystkim na zachowaniu konsumenckim i strategiach marketingowych. Jest autorem i współautorem kilkunastu książek oraz licznych artykułów dla takich czasopism, jak "The New York Times", "Forbes", "Time" i wiele innych. Praca Jak myślą klienci została przełożona na 15 języków i należy do najlepiej sprzedających się książek biznesowych w USA i Europie. Profesor Gerald Zaltman odsłania mechanizmy myślenia konsumenta w dynamicznie zmieniającym się świecie. Sugeruje, że współczesny marketing nie nadąża za postępem techniki i zmianami społecznymi. Wiele metod badawczych powszechnie stosowanych przez marketingowców uważa za przejaw wstecznictwa. Co proponuje? Prawdziwą rewolucję - spojrzenie na marketing z perspektywy nauki o mózgu i neurobiologii. |
EAN | 9788375102635 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2008-10-29 |
Tytuł oryginalny | How Customers Think, Jak Myślą Klienci (twarda) |
ISBN | 978-83-7510-263-5 |
Autor | Gerald Zaltman |
Tłumaczenie | Katarzyna Chmiel |
Rok wydania | 2008 |
Wydawca | Rebis |
Okładka | całopapierowa, twarda |
Ilość stron | 360 |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 150 x 225 mm, 15,5 x 23 cm |
Gerald Zaltman
Poradniki branżowe i zawodowe
Książki