KSIĄŻKA
Jak nauczać, by wykorzystać w pełni potencjał swoich uczniów? - Peter Hollins [KSIĄŻKA]
|
Gwarancja dostawy przed |
|
Wysyłamy w 24h
Zamów w ciągu 2 godzin 39 minut,
a otrzymasz produkt już jutro!
| Kategoria | Motywacja |
| Autor | Peter Hollins |
| Ilość stron | 202 |
| Okładka | miękka |
| Opis |
Jak nauczać, aby pomĂłc uczniom w zrozumieniu nie tylko prostych, ale i zaawansowanych struktur, zasad i praktyk? Jak jeszcze możesz wesprzeć swoich podopiecznych, aby naukę traktowali nie jako przymus, ale by podchodzili do niej z zainteresowaniem, a nawet z fascynacją? Nauka to proces, w ktĂłrym nauczyciel powinien być nie tylko źrĂłdłem wiedzy, ale i przewodnikiem ... aby uczniowie znaleźli w nim wsparcie i mieli pewność, że doprowadzi ich do miejsca, w ktĂłrym chcieliby się znaleźć. Ta książka powstała nie tylko w celu zapoznania nauczycieli z kilkoma modelami nauczania, ale przede wszystkim po to, aby podpowiedzieć im konkretne sposoby wsparcia uczniĂłw. Zawiera sprawdzone wskazĂłwki, jak wzbudzić u ucznia chęć nauki i sprawić, by wykazywał coraz większą chęć rozwoju i poszerzania swojej wiedzy. Jest przeznaczona dla tych nauczycieli, ktĂłrym nie wystarcza już przekonanie, że w nauczaniu mogą bazować wyłącznie na zdobytej kiedyś wiedzy. Nauczanie wymaga ciągłego doskonalenia się, poznawania nowych metod i korzystania z innowacji. Oto przewodnik, ktĂłry pomoże Ci kształtować uczniĂłw głodnych wiedzy i pragnących osiągać coraz to ambitniejsze cele. Dzięki tej książce:
Niech nauka wzbudza ciekawość i fascynację! Peter Hollins ... psycholog, autor publikacji dotyczących samodyscypliny i rozwoju osobistego, badacz ludzkiej natury, coach wspĂłłpracujący z osobami, ktĂłre nie potrafią odnaleźć drogi do sukcesu. Fascynuje go ludzka psychika i podświadomość, pomaga ludziom w zmianie ich nawykĂłw i sposobu myślenia. Opierając się na własnym wieloletnim doświadczeniu, pisze poradniki poświęcone temu, jak w pełni wykorzystać potencjał swojego mĂłzgu i umysłu. |
| EAN | 9788328386051 |
| Dział | KSIĄŻKA |
| Data premiery | 2022-08-12 |
| Tytuł oryginalny | How to Teach Kids Anything: Create Hungry Learners Who can Remember, Synthesize, and Apply Knowledge |
| ISBN | 978-83-283-8605-1 |
| Autor | Peter Hollins |
| Ilość stron | 202 |
| Okładka | miękka |
| Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
| Wymiary | 140x208 |
| Szerokość (razem z opakowaniem) | 140 |
| Długość (razem z opakowaniem) | 210 |
| Wysokość (razem z opakowaniem) | 5 |
| Produkt wprowadzony do obrotu przed 13.12.2024 | |
| Producent | INFOR PL S.A. Burakowska 14, 01-066 Warszawa, Polska [email protected], 227613030 |
| Ostrzeżenia | Lista ostrzeżeń dotyczących bezpieczeństwa książek oparta o wymagania Rozporządzenia (UE) 2023/988 w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów (GPSR): 1. Ryzyko skaleczeń: a) Sprawdź książkę pod kątem ostrych krawędzi lub zszywek, które mogą spowodować skaleczenia. b) Uważaj na okładki z twardego papieru, które mogą mieć ostre rogi. 2. Zagrożenie pożarowe: a) Przechowuj książki z dala od źródeł ciepła i ognia. b) Unikaj przechowywania książek w miejscach narażonych na bezpośrednie działanie promieni słonecznych, aby zapobiec zapłonowi. 3. Zagrożenie dla zdrowia: a) Długotrwałe czytanie może prowadzić do zmęczenia wzroku, bólów głowy i problemów z koncentracją. b) Zapewnij odpowiednie oświetlenie podczas czytania, aby zmniejszyć zmęczenie wzroku. c) Regularnie rób przerwy podczas czytania, aby odpocząć oczom i rozluźnić mięśnie. 4. Zagrożenie dla zdrowia psychicznego: a) Książki z niektórych kategorii mogą zawierać treści kontrowersyjne lub niezgodne z Twoimi przekonaniami. Przed przeczytaniem, zapoznaj się z opiniami innych czytelników. b) Intensywne wchodzenie w świat fantasy, science fiction czy horroru może prowadzić do oderwania od rzeczywistości i problemów z rozróżnieniem fikcji od realnego świata. c) Zawartość niektórych książek (przemoc, okrucieństwo, sceny drastyczne) może negatywnie wpływać na zdrowie emocjonalne, powodować stres, niepokój, a nawet depresję. 5. Zagrożenie dla dzieci: a) Małe dzieci mogą wkładać książki do ust, co może prowadzić do zadławienia lub połknięcia małych elementów. b) Nadzoruj dzieci podczas czytania książek i upewnij się, że nie wkładają ich do ust. c) Treści zawarte w książkach mogą być nieodpowiednie dla dzieci i młodzieży ze względu na swoją tematykę (przemoc, erotyka, itp.). Zawsze sprawdzaj oznaczenia wiekowe i dostosuj lekturę do wieku i dojrzałości dziecka. 6. Utrzymanie książek w dobrym stanie: a) Przechowuj książki w suchym i czystym miejscu, aby zapobiec rozwojowi pleśni i uszkodzeniom spowodowanym przez wilgoć. b) Unikaj przechowywania książek w miejscach narażonych na ekstremalne temperatury i wilgotność. c) Regularnie czyść książki z kurzu i brudu, aby zachować ich wygląd i trwałość. 7. Źródła informacji: a) Sprawdzaj wiarygodność informacji zawartych w książce, szczególnie jeśli wykorzystujesz je do celów edukacyjnych lub zawodowych. b) Zwróć uwagę na datę publikacji, ponieważ wiedza w niektórych dziedzinach szybko się dezaktualizuje. c) Podczas korzystania z linków lub zasobów internetowych podanych w książce zachowaj ostrożność i stosuj zasady bezpieczeństwa w sieci. 8. Prawa autorskie: a) Przestrzegaj praw autorskich treści udostępnionych w książce. |