KSIĄŻKA
Jak Oceniać Postępy Uczniów - Paul Dix [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
| Kategoria | Fizjoterapia, rehabilitacja |
| Autor | Paul Dix |
| Ilość stron | 150 |
| Okładka | zintegrowana |
| Opis |
Książka Paula Dixa pokazuje, że ocenianie to nie tylko kilka czynności zakończonych "dwóją" lub "szóstką" - to także mnóstwo szans, by zachęcić ucznia i wzmacniać efektywność uczenia się. Autor - doświadczony i wielokrotnie nagradzany za szkolenia dla nauczycieli specjalista - dzieli się narzędziami i strategiami, które umożliwią Ci wprowadzenie najlepszych praktyk oceniania uczniów w Twojej klasie. Jeśli zadajesz sobie pytania: * jak sprawić, by uczniowie czuli się bardziej odpowiedzialni za swoje oceny? * jak zachęcać uczniów do samooceny i oceny rówieśniczej? * jak efektywnie oceniać różnych uczniów w jednej klasie? * jak wyznaczać uczniom wartościowe dla nich cele i przestać narzucać własne? * jak uprościć proces oceniania i zaoszczędzić czas? * jak zdążyć zrobić to wszystko w czasie lekcji? Ta książka jest dla Ciebie. |
| EAN | 9788301177560 |
| Dział | KSIĄŻKA |
| Data premiery | 2014-06-04 |
| ISBN | 978-83-01-17756-0 |
| Autor | Paul Dix |
| Rok wydania | 2014 |
| Ilość stron | 150 |
| Okładka | zintegrowana |
| Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
| Wymiary | 23.4 x 15.6 cm |
Bezpieczeństwo produktów
| Produkt wprowadzony do obrotu przed 13.12.2024 | |
| Producent | Wydawnictwo Naukowe PWN Spółka Akcyjna Gottlieba Daimlera 2, 02-460 Warszawa, Polska [email protected], 22 6954321 |