KSIĄŻKA
Jak tworzyć i wdrażać wygrywającą strategię sprzedaży? [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Własna działalność
Opis

Prawie każdy kto obraca się w szeroko rozumianym  biznesie zetknął się z teorią ograniczeń (theory of constraints). Teoria ta została szeroko opisana przez twĂłrcę Eliyahu Goldratta w książce Cel I, ktĂłrą zna już wielu ludzi na świecie i w Polsce.

Wiele osĂłb słyszało o efektach jakie daje zastosowanie Teorii Ograniczeń ale bardzo niewielu z nich wie jak ją wdrożyć w firmie produkcyjnej.

Przedstawiony tutaj przewodnik praktyka autorstwa Marka Woeppela, jednego z ekspertĂłw TOC jest jak na razie jedyną książką, ktĂłra opisuje wdrożenie TOC niemalże krok po kroku.

Książka ta jest przewodnikiem zawierającym rĂłwnocześnie konkretne rady, wskazania, opisy oraz przykłady wdrażania metody TOC ktĂłrej zastosowanie owocuje wielowymiarowym sukcesem.

Książka ta czyni proces wdrożenia TOC znacznie szybszym i pozwala uniknąć kosztownych błędĂłw.

EAN 9788363662493
Dział KSIĄŻKA
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]