KSIĄŻKA
Jak utrzymywać dobre relacje z mediami [KSIĄŻKA]
Kategoria | Poradniki branżowe i zawodowe |
Seria | Exclusive |
Autor | Michael Bland, Alison Theaker, David Wragg |
Ilość stron | 160 |
Okładka | miękka |
Opis |
Tajniki skutecznej kooperacji ze środkami masowego przekazu
Nowoczesne public relations to nie tylko kontakty z prasą. Środki masowego przekazu -- telewizja, radio, a ostatnio również internet -- kształtują opinię publiczną na całym świecie. Umiejętność efektywnej współpracy z dziennikarzami, reporterami i autorami artykułów to kluczowy elementy pracy specjalisty PR. Odpowiednio zaprezentowany materiał o firmie i jej produktach, czy usługach może przynieść jej dodatkowe zyski i powiększyć grono klientów. Aby jednak taki materiał pojawił się w prasie, radiu czy telewizji, należy wcześniej w odpowiedni sposób go przygotować. "Jak utrzymywać dobre relacje z mediami" to podręcznik przedstawiający zasady skutecznych działań PR w erze nowych technologii i środków masowego przekazu. Opisuje zarówno zagadnienia prawno-etyczne, jak i praktyczne metody współpracy z dziennikarzami prasowymi i telewizyjnymi. Uczy, jak wybrać najefektywniejsze medium, jak przygotować notkę prasową i jak poradzić sobie z wywiadami radiowymi i telewizyjnymi.
To doskonałe źródło wiedzy dla każdego specjalisty PR |
EAN | 9788373618985 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2005-05-19 |
Tytuł oryginalny | Effective Media Relations |
ISBN | 83-7361-898-8 |
Seria | Exclusive |
Autor | Michael Bland, Alison Theaker, David Wragg |
Tłumaczenie | Monika Lipiec-Szafarczyk |
Wydawca | OnePress |
Ilość stron | 160 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | A5 |