Darmowa wysyłka!

    Od 99.99 zł (Poczta Polska)

    Od 150 zł (Paczkomat®)

    KSIĄŻKA
    Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Kolejna odsłona [KSIĄŻKA]

    Artykuł niedostępny

    Powiadom gdy będzie dostępny

    Kategoria E-biznes
    Autor Wojciech Kyciak
    Ilość stron 192
    Okładka miękka
    Opis

    >>Możesz także kupić książkę w komplecie z książką uzupełniającą "Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II"
    w promocyjnej cenie >>

    Czas rozwinąć własny biznes!

    • Analiza rynku i własnych możliwości -- branża, asortyment, konkurencja
    • Zakładanie sklepu -- oprogramowanie, witryna, oferta
    • Promocja sklepu i jego klienci -- wyszukiwarki, programy partnerskie, kampanie reklamowe

    Jeśli masz żyłkę do interesów, a posiadanie własnego punktu handlowego wydaje Ci się dobrym sposobem na biznes, na pewno doceniasz możliwości, jakie otwiera przed Tobą możliwość założenia sklepu internetowego. To świetna sprawa -- nie musisz inwestować w drogi lokal przy ruchliwej ulicy, odpowiedni wystrój czy specjalny magazyn. Handel w sieci możesz prowadzić z własnego mieszkania, nie musi on zajmować Ci całego dnia pracy, a to, co wymaga Twojego przemyślenia i starannego opracowania (oprócz wyboru branży i asortymentu), to wygląd i użyteczność witryny oraz jej miejsce w rankingach wyszukiwarek.

    W książce "Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Kolejna odsłona" znajdziesz wszystkie informacje dotyczące zakładania i prowadzenia sklepu internetowego -- od pierwszych decyzji biznesowych, przez wybór oprogramowania, tworzenie strony WWW, wykorzystywanie narzędzi promocyjnych i analitycznych, aż po planowanie długofalowych kampanii reklamowych i sposoby skupiania wokół siebie społeczności zadowolonych klientów. Dowiesz się więcej o roli wyszukiwarek, porównywarek i programów partnerskich, nauczysz się tworzyć szum medialny i redukować koszty przesyłek. Poznasz także wszystkie aspekty prawne związane z prowadzaniem działalności handlowej w Internecie!

    • Wybór branży i asortymentu
    • Analiza konkurencji
    • Oprogramowanie sklepowe i witryna WWW
    • Copywriting
    • Wykorzystanie Google Analytics i Google Adwords
    • Wyszukiwarki, porównywarki, programy partnerskie
    • Planowanie kampanii reklamowej
    • Budowanie społeczności wokół sklepu internetowego
    • Newslettery, mailingi i programy motywacyjne
    • Segmentacja klientów i marketing e-mailowy
    • Wysyłka i magazyny
    • Obsługa po sprzedaży
    • Sprzedaż sklepu

    Już ponad 11 000 polskich webmasterów, e-biznesmenów i przedsiębiorców czerpie swą wiedzę z książki "Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy"




    >> Możesz kupić książkę w zestawie, w atrakcyjnej cenie:
    Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy.
    Wydanie II i Kolejna odsłona



    Czas rozwinąć własny biznes!

    • Analiza rynku i własnych możliwości -- branża, asortyment, konkurencja
    • Zakładanie sklepu -- oprogramowanie, witryna, oferta
    • Promocja sklepu i jego klienci -- wyszukiwarki, programy partnerskie, kampanie reklamowe

    Jeśli masz żyłkę do interesów, a posiadanie własnego punktu handlowego wydaje Ci się dobrym sposobem na biznes, na pewno doceniasz możliwości, jakie otwiera przed Tobą możliwość założenia sklepu internetowego. To świetna sprawa -- nie musisz inwestować w drogi lokal przy ruchliwej ulicy, odpowiedni wystrój czy specjalny magazyn. Handel w sieci możesz prowadzić z własnego mieszkania, nie musi on zajmować Ci całego dnia pracy, a to, co wymaga Twojego przemyślenia i starannego opracowania (oprócz wyboru branży i asortymentu), to wygląd i użyteczność witryny oraz jej miejsce w rankingach wyszukiwarek.

    W książce "Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Kolejna odsłona" znajdziesz wszystkie informacje dotyczące zakładania i prowadzenia sklepu internetowego -- od pierwszych decyzji biznesowych, przez wybór oprogramowania, tworzenie strony WWW, wykorzystywanie narzędzi promocyjnych i analitycznych, aż po planowanie długofalowych kampanii reklamowych i sposoby skupiania wokół siebie społeczności zadowolonych klientów. Dowiesz się więcej o roli wyszukiwarek, porównywarek i programów partnerskich, nauczysz się tworzyć szum medialny i redukować koszty przesyłek. Poznasz także wszystkie aspekty prawne związane z prowadzaniem działalności handlowej w Internecie!

    • Wybór branży i asortymentu
    • Analiza konkurencji
    • Oprogramowanie sklepowe i witryna WWW
    • Copywriting
    • Wykorzystanie Google Analytics i Google Adwords
    • Wyszukiwarki, porównywarki, programy partnerskie
    • Planowanie kampanii reklamowej
    • Budowanie społeczności wokół sklepu internetowego
    • Newslettery, mailingi i programy motywacyjne
    • Segmentacja klientów i marketing e-mailowy
    • Wysyłka i magazyny
    • Obsługa po sprzedaży
    • Sprzedaż sklepu

    Już ponad 11 000 polskich webmasterów, e-biznesmenów i przedsiębiorców czerpie swą wiedzę z książki "Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy"

    EAN 9788324618897
    Dział KSIĄŻKA
    Data premiery 2009-07-15
    ISBN 83-246-1889-9
    Autor Wojciech Kyciak
    Wydawca Helion
    Ilość stron 192
    Okładka miękka
    Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
    Wymiary 158x235
    Bezpieczeństwo produktów
    Produkt wprowadzony do obrotu przed 13.12.2024
    Producent HELION S.A. ul. KOŚCIUSZKI 1C, 44-100 Gliwice, Polska [email protected], 322309863