Darmowa wysyłka!

    Od 99.99 zł (Poczta Polska)

    Od 150 zł (Paczkomat®)

    KSIĄŻKA
    Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II [KSIĄŻKA]

    Artykuł niedostępny

    Powiadom gdy będzie dostępny

    Kategoria E-biznes
    Autor Wojciech Kyciak
    Ilość stron 264
    Okładka miękka
    Opis

    Zostań prawdziwym e-biznesmenem!

    • Marketing - promocja sklepu, systemy partnerskie, komunikacja z klientem
    • Użyteczność witryny - rozmieszczenie elementów, wyszukiwanie, nawigacja
    • Wybór sklepu - funkcjonalność, modele oprogramowania, logistyka

    Jeśli poważnie myślisz o otwarciu własnego sklepu, ale boisz się skoczyć od razu na głęboką wodę albo nie chcesz niepotrzebnie utopić góry pieniędzy, idealnym rozwiązaniem dla Ciebie będzie założenie sklepu internetowego. Taki sklep ma niemal same zalety - nie jest drogi w utrzymaniu, pozwala na elastyczne dopasowanie czasu pracy, zapewnia dotarcie do klientów mieszkających w innych rejonach kraju albo nawet na całym świecie. Jest tylko jedno małe "ale" - aby ten biznes przynosił dochody, musisz perfekcyjnie dopracować swoją witrynę, zapewnić jej skuteczną promocję, a ponadto nie nadużywać cierpliwości kupujących z powodu chaotycznej logistyki.

    Wszelkie aspekty prowadzenia biznesu internetowego, od podstaw aż po najbardziej zaawansowane zagadnienia, znajdziesz w książce "Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II ". Jest to nowa, uzupełniona wersja niezwykle popularnej książki pod tym samym tytułem, wydanej przez Helion w 2006 roku. Dowiesz się z niej, jak wybrać odpowiednią strategię konkurowania, przyciągnąć i zatrzymać klienta, właściwie wykorzystać możliwości pozycjonowania i różnych form reklamy. Nauczysz się analizować dane statystyczne, obliczać koszty i zyski, stosować programy motywacyjne oraz badać poziom zadowolenia konsumentów. Wszystko to pozwoli Ci osiągnąć prawdziwy sukces biznesowy!

    • Strategie konkurencji i zyskiwanie zaufania klienta
    • Pozycjonowanie i reklama w wyszukiwarkach
    • Programy partnerskie, aukcje internetowe, różne formy promocji
    • Public relations i kampanie reklamowe
    • Kompleksowa analiza danych statystycznych i obliczanie zysków
    • Obsługa klienta przed sprzedażą i po niej
    • Grafika i rozmieszczenie elementów witryny
    • Strona główna, strona kategorii, strona produktu
    • Nawigacja, proces zamawiania, koszyk
    • Logowanie, zakładanie konta, wyszukiwanie wśród produktów w sklepie
    • Centrum informacyjne, bezpieczeństwo, logistyka
    • Modele oprogramowania, charakterystyka najważniejszych rozwiązań
    • Prawo w kontekście sklepu internetowego

    Załóż własny sklep internetowy - rozkręć wielkie źródło dochodów!

    EAN 9788324624904
    Dział KSIĄŻKA
    Data premiery 2010-02-19
    ISBN 978-83-246-2490-4
    Autor Wojciech Kyciak
    Wydawca Helion
    Ilość stron 264
    Okładka miękka
    Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
    Wymiary 158x235
    Bezpieczeństwo produktów
    Produkt wprowadzony do obrotu przed 13.12.2024
    Producent HELION S.A. ul. KOŚCIUSZKI 1C, 44-100 Gliwice, Polska [email protected], 322309863