KSIĄŻKA
Jakość I Efektywność Usług Hotelsrskich - Stanisław Borkowski, Ewa Wszendybył [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Pozostałe |
Seria | TURYSTYKA |
Autor | Stanisław Borkowski, Ewa Wszendybył |
Ilość stron | 232 |
Okładka | broszurowa |
Opis |
Książka zawiera kompleksową, nowoczesną wiedzę o metodach, sposobach pomiaru, oceny jakości oraz efektywności usług hotelarskich w warunkach polskich. Wywody teoretyczne poparte są licznymi przykładami z praktyki. Podręcznik zaopatrzony jest w polsko-angielski słowniczek pojęć, literaturę zalecaną, bibliografię, indeks i pytania. Publikacja jest kierowana zarówno do wykładowców i studentów, jak i do praktyków z branży turystycznej i hotelarskiej oraz samorządów lokalnych kształtujących regionalne produkty turystyczne. |
EAN | 9788301151447 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2007-11-10 |
Tytuł oryginalny | Jakość I Efektywność Usług Hotelsrskich |
ISBN | 978-83-01-15144-7 |
Seria | TURYSTYKA |
Autor | Stanisław Borkowski, Ewa Wszendybył |
Rok wydania | 2007 |
Wydawca | PWN |
Ilość stron | 232 |
Okładka | broszurowa |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 16,5 x 24 cm |
Pozostałe
Książki