KSIĄŻKA
Język na sprzedaż czyli o tym, jak język służy reklamie i jak reklama używa języka - Jerzy Bralczyk [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Marketing
Autor Jerzy Bralczyk
Ilość stron 156
Okładka twarda
Opis "To jest książka o języku reklamy. Twórcy reklamy powinni ją przeczytać. Odbiorcy reklamy ? mogą, dla korzyści i satysfakcji. Pierwsi powinni ją przeczytać przede wszystkim dlatego, że ci drudzy przeczytać ją mogą." To, co w komunikacie reklamowym jest najciekawsze, a także to, co najskuteczniejsze, zależy w znacznej mierze od indywidualnej inwencji, talentu i natchnienia, a także od przypadku, który często pozwala tworzyć teksty znakomicie skuteczne. Jerzy Bralczyk - profesof językoznawca, wykłada na Uniwersytecie Warszawskim i w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Autor książek o języku publicznym.
EAN 9788374891882
Dział KSIĄŻKA
ISBN 978-83-7489-188-2
Autor Jerzy Bralczyk
Rok wydania 2008
Ilość stron 156
Okładka twarda
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 170 x 240 x 8
Długość (razem z opakowaniem) 240
Szerokość (razem z opakowaniem) 170
Wysokość (razem z opakowaniem) 12