KSIĄŻKA
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz [KSIĄŻKA]
Kategoria | Marketing |
Seria | Exclusive |
Autor | Robert Gordman, Armin Brott |
Ilość stron | 240 |
Okładka | twarda |
Opis |
7 kroków -- jak zdobyć klienta, który jeszcze nie jest Twój
Klient, którego musisz mieć, to ktoś, kto przyczynia się do rozwoju Twojej firmy i umie ją pozycjonować lepiej niż Ty sam. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak go zidentyfikować, zdobyć i zyskać sobie jego lojalność, przeczytaj tę książkę. Znajdziesz tu opisy siedmiu kroków -- każdy z nich zawiera wiele cennych rad oraz kluczowe pytania, które powinien zadać sobie każdy menedżer i przedsiębiorca. Odpowiedzi na nie pomogą Ci stworzyć skuteczną strategię dla Twojej firmy. Dzięki niej staniesz na prostej drodze do sukcesu. Z tej książki dowiesz się:
Znajdziesz tu liczne przykłady firm, które zadały sobie trud, żeby odszukać idealnych klientów, a także takich, które uznały, że nie muszą tego robić. Wiele z nich to znane na całym świecie przedsiębiorstwa obracające milionami dolarów, jednak zasady opisane w tej książce są tak uniwersalne, że z powodzeniem mogą je zastosować również osoby samodzielnie prowadzące działalność gospodarczą. |
EAN | 9788324607518 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2007-03-19 |
Tytuł oryginalny | The Must-Have Customer: 7 Steps to Winning the Customer You Haven |
ISBN | 83-246-0751-X |
Seria | Exclusive |
Autor | Robert Gordman, Armin Brott |
Tłumaczenie | Aleksandra Podsiadlik, Dawid Wietrzykowski |
Wydawca | OnePress |
Ilość stron | 240 |
Okładka | twarda |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | A5 |