KSIĄŻKA
Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW [KSIĄŻKA]
Kategoria | Webmastering | E-biznes |
Seria | Autorytety informatyki |
Autor | Susan M. Weinschenk |
Ilość stron | 160 |
Okładka | miękka |
Opis |
Siła skutecznego kliknięcia
Genialny pomysł na książkę - świetnie zrealizowany. Co sprawia, że ludzie kupują wybrany produkt online? W jakim celu rejestrują się w określonym serwisie? Dlaczego wierzą informacjom zamieszczonym na stronie WWW? Jak przyciągnąć ich uwagę i sprawić, żeby wybrali Twój produkt, zarejestrowali się w Twoim sklepie, zaufali właśnie Twojej firmie? Stwórz własną, hipnotyzującą stronę internetową! Wykorzystaj wyniki badań nad procesami motywowania i podejmowania decyzji oraz wiadomości z zakresu neurobiologii. Poznaj fascynujące koncepcje z dziedziny neuromarketingu, oparte na elementach psychologii oraz doświadczeniu użytkownika strony internetowej, które pozwolą usprawnić Twój e-biznes. Dowiedz się, jakie nieświadome motywy kierują zachowaniem ludzi, przekonaj się, jak emocje wpływają na dokonywane przez nich wybory oraz w jaki sposób należy wykorzystywać zasady perswazji, aby zachęcić użytkowników serwisu WWW do podjęcia działań czy dokonania zakupów. Dzięki licznym praktycznym przykładom wyraźnie zwiększysz skuteczność oddziaływania własnej strony internetowej oraz podwyższysz związany z nią współczynnik konwersji (CR).
Poznaj rewolucyjne spojrzenie na projektowanie stron i zdobądź przewagę nad konkurencją |
EAN | 9788324627462 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2010-11-12 |
Tytuł oryginalny | Neuro Web Design: What Makes Them Click? |
ISBN | 978-83-246-2746-2 |
Seria | Autorytety informatyki |
Autor | Susan M. Weinschenk |
Tłumaczenie | Katarzyna Rojek |
Wydawca | Helion |
Ilość stron | 160 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 168x237 |