Darmowa wysyłka!

    Od 99.99 zł (Poczta Polska)

    Od 150 zł (Paczkomat®)

    KSIĄŻKA
    Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW [KSIĄŻKA]

    Artykuł niedostępny

    Powiadom gdy będzie dostępny

    Kategoria E-biznes | Webmastering
    Seria Autorytety informatyki
    Autor Susan M. Weinschenk
    Ilość stron 160
    Okładka miękka
    Opis

    Siła skutecznego kliknięcia

    • Jak wykorzystać psychologię w projektowaniu stron internetowych?
    • Jak zachęcić użytkowników serwisu WWW do zakupów?
    • Jak zwiększyć przewagę nad konkurencją?
    Genialny pomysł na książkę - świetnie zrealizowany.
    Steve Krug,
    autor "Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych"

    Co sprawia, że ludzie kupują wybrany produkt online? W jakim celu rejestrują się w określonym serwisie? Dlaczego wierzą informacjom zamieszczonym na stronie WWW? Jak przyciągnąć ich uwagę i sprawić, żeby wybrali Twój produkt, zarejestrowali się w Twoim sklepie, zaufali właśnie Twojej firmie?

    Stwórz własną, hipnotyzującą stronę internetową! Wykorzystaj wyniki badań nad procesami motywowania i podejmowania decyzji oraz wiadomości z zakresu neurobiologii. Poznaj fascynujące koncepcje z dziedziny neuromarketingu, oparte na elementach psychologii oraz doświadczeniu użytkownika strony internetowej, które pozwolą usprawnić Twój e-biznes.

    Dowiedz się, jakie nieświadome motywy kierują zachowaniem ludzi, przekonaj się, jak emocje wpływają na dokonywane przez nich wybory oraz w jaki sposób należy wykorzystywać zasady perswazji, aby zachęcić użytkowników serwisu WWW do podjęcia działań czy dokonania zakupów. Dzięki licznym praktycznym przykładom wyraźnie zwiększysz skuteczność oddziaływania własnej strony internetowej oraz podwyższysz związany z nią współczynnik konwersji (CR).

    • Skuteczna perswazja i nieświadomy umysł w tworzeniu stron internetowych
    • Pragnienie przynależności: potęga reguły społecznego dowodu słuszności
    • Uczucie wdzięczności: wykorzystywanie reguł wzajemności i wzajemnych ustępstw
    • Reguła niedostępności: im mniej czegoś jest, tym mocniej tego pragniemy
    • Klęska urodzaju: paraliżujące działanie zbyt dużego wyboru
    • Rola podobieństwa, atrakcyjnego wyglądu i skojarzeń
    • Ludzie jako zwierzęta stadne: internet społecznościowy dziś i jutro

    Poznaj rewolucyjne spojrzenie na projektowanie stron i zdobądź przewagę nad konkurencją

    EAN 9788324627462
    Dział KSIĄŻKA
    Data premiery 2010-11-12
    Tytuł oryginalny Neuro Web Design: What Makes Them Click?
    ISBN 978-83-246-2746-2
    Seria Autorytety informatyki
    Autor Susan M. Weinschenk
    Tłumaczenie Katarzyna Rojek
    Wydawca Helion
    Ilość stron 160
    Okładka miękka
    Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
    Wymiary 168x237
    Bezpieczeństwo produktów
    Produkt wprowadzony do obrotu przed 13.12.2024
    Producent HELION S.A. ul. KOŚCIUSZKI 1C, 44-100 Gliwice, Polska [email protected], 322309863