KSIĄŻKA
Kompetencje diagnostyczne i terapeutyczne w percepcji nauczycieli szkół ogólnodostępnych, integracyjnych i specjalnych - Joanna Skibska, Agnieszka Twaróg-Kanus, Anna Borzęcka [KSIĄŻKA]
Kategoria | Pozostałe |
Autor | Joanna Skibska, Agnieszka Twaróg-Kanus, Anna Borzęcka |
Ilość stron | 410 |
Okładka | miękka |
Opis |
Diagnoza i terapia to działania uwarunkowane nauczycielskimi kompetencjami mieszczącymi się w obszarze metakompetencji - związanych ze zdolnością do uczenia się i refleksji oraz umiejętnością radzenia sobie w zmieniających się warunkach. Bycie kompetentnym nauczycielem diagnostą, nauczycielem terapeutą oznacza efektywne działanie w nieprzewidywalnych, nowych sytuacjach edukacyjnych, czyli im kompetencyjność nauczyciela jest wyższa, tym jakość jego pracy również. Kompetencje diagnostyczne i terapeutyczne przejawiają się w interakcjach nauczyciel - dziecko/uczeń wyrażanych dążeniem do osiągania wspólnych celów, które sprzyjają wsparciu i stymulacji psychofizycznego rozwoju osoby. Dodatkowo stanowią fundament działań podejmowanych na rzecz dzieci o zróżnicowanych potrzebach edukacyjnych, by zapewnić im warunki służące rozwojowi potencjału oraz przygotowaniu do samodzielnego, wartościowego i satysfakcjonującego życia w społeczeństwie. |
EAN | 9788380959200 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2021-01-11 |
ISBN | 978-83-8095-920-0 |
Autor | Joanna Skibska, Agnieszka Twaróg-Kanus, Anna Borzęcka |
Rok wydania | 2020 |
Ilość stron | 410 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Szerokość (razem z opakowaniem) | 160 |
Długość (razem z opakowaniem) | 235 |