KSIĄŻKA
Komunikacja wizerunkowa w sytuacjach kryzysowych firmy - Tymon Smektała [KSIĄŻKA]

3899

Wysyłamy w ciągu 2‑7 dni

Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Paczkomaty 24/7 1599
Kategoria Biznes - opracowania ogólne
Autor Tymon Smektała
Ilość stron 150
Opis W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. Public relations, jedna z najbardziej fascynujących dziedzin współczesnych nauk ekonomicznych, łącząca elementy marketingu, zarządzania, sztuk wizualnych, socjologii i psychologii, stanowi w takich sytuacjach nieocenioną pomoc. Dzięki działaniom PR organizacja może uniknąć najbardziej niebezpiecznych skutków sytuacji kryzysowej, utraty reputacji i pozytywnego wizerunku w otoczeniu. Środki trwałe można odpracować i zdobyć na nowo, natomiast wartości niematerialne, takie jak reputacja czy wizerunek, trudno jest odzyskać, kiedy już raz się je straci.
EAN 9788372779335
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2016-08-03
ISBN 978-83-7277-933-5
Autor Tymon Smektała
Wydanie 1
Rok wydania 2016
Ilość stron 150
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Szerokość (razem z opakowaniem) 140
Wysokość (razem z opakowaniem) 8
Długość (razem z opakowaniem) 200