KSIĄŻKA
Konsumpcja Determinanty Teorie Modele - Tomasz Zalega [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Pozostałe |
Autor | Tomasz Zalega |
Ilość stron | 296 |
Okładka | broszurowa |
Opis |
Konsumpcja jest istotnym elementem składowym rzeczywistości społeczno-gospodarczej, uwarunkowanej splotem czynników, do których można zaliczyć m.in. globalizację podziału pracy i wiedzy, narastanie ryzyka gospodarczego i finansowego, zmiany demograficzne, a także wyłanianie się nowego porządku ekonomicznego i politycznego. Konsumpcja stała się jedną z ważniejszych kategorii nie tylko w ekonomii, ale także w innych dyscyplinach społecznych, szczególnie w socjologii, psychologii czy antropologii. Interdyscyplinarne ujęcie konsumpcji pozwala na zrozumienie preferencji i zachowań gospodarstw domowych podejmujących decyzje konsumpcyjne. Autor, widząc ogromną rolę konsumpcji we współczesnej gospodarce, omawia m.in. potrzeby konsumenta i sposoby ich zaspokajania, cechy gospodarstwa domowego, uwarunkowania konsumpcji, nowe trendy w zachowaniach współczesnych konsumentów, teorie konsumpcji oraz mierniki pomiaru konsumpcji. Książka jest adresowana przede wszystkim do studentów kierunków ekonomicznych i socjologicznych, ale może być ona również przydatna studentom psychologii, dziennikarstwa, politologii, kulturoznawstwa, a także prawa i administracji. Zainteresuje ona słuchaczy studiów podyplomowych z zakresu zachowań indywidualnych podmiotów na rynku oraz menedżerów. |
EAN | 9788320820225 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2012-04-11 |
Tytuł oryginalny | Konsumpcja Determinanty Teorie Modele |
ISBN | 978-83-208-2022-5 |
Autor | Tomasz Zalega |
Rok wydania | 2012 |
Wydanie | 1 |
Wydawca | PWE |
Ilość stron | 296 |
Okładka | broszurowa |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 16 x 23,5 cm |
Pozostałe
Książki