SZKOŁA
Kredki sześciokątne Noris colour 12 kolorów Staedtler
1699
Wysyłamy w 72h
Darmowa wysyłka
Od 99.99 zł (Poczta Polska)
Od 150 zł (Paczkomat®)
Poczta Polska999
Paczkomaty 24/7 1699
| Kategoria | Ołówkowe |
| Opis |
Sześciokątne kredki wykonane z materiału Wopex. Wyjątkowo odporne na złamania. Miękko rysują po papierze. Antypoślizgowa, miękka powierzchnia obudowy zapewnia wysoki komfort rysowania. Drewno do produkcji kredek pochodzi z certyfikowanych, trwale zalesionych plantacji (PEFC). |
| EAN | 4007817051092 |
| Dział | SZKOŁA |
| Data premiery | 2024-04-03 |
| ISBN | 4007817051092 |
| Szerokość (razem z opakowaniem) | 95 |
| Długość (razem z opakowaniem) | 200 |
| Wysokość (razem z opakowaniem) | 10 |
Bezpieczeństwo produktów
| Produkt wprowadzony do obrotu przed 13.12.2024 | |
| Producent | GPSR STAEDTLER SE Moosäckerstraße 3, 90427 Nürnberg, Niemcy [email protected] |
| Ostrzeżenia | Lista ostrzeżeń dotyczących bezpieczeństwa kredek oparta o wymagania Rozporządzenia (UE) 2023/988 w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów (GPSR): * Zwróć uwagę na skład chemiczny kredek, wybieraj kredki nietoksyczne, szczególnie dla małych dzieci. * Sprawdź, czy kredki posiadają odpowiednie atesty i certyfikaty bezpieczeństwa, np. znak CE. * Upewnij się, że kredki są odpowiednie dla wieku dziecka, zgodnie z zaleceniami producenta. * Unikaj kredek z małymi elementami, które mogą zostać połknięte przez dziecko, grożąc zadławieniem. * Kredki powinny być odpowiednio przechowywane, aby zapobiec ich uszkodzeniu lub zanieczyszczeniu. * Regularnie sprawdzaj stan kredek, aby upewnić się, że nie są złamane lub uszkodzone, co mogłoby stanowić zagrożenie dla dziecka. * Nadzoruj dziecko podczas rysowania kredkami, aby zapobiec wkładaniu ich do ust lub oczu. * Po użyciu, umyj ręce dziecka, aby usunąć ewentualne ślady pigmentów z kredek. * Zwróć uwagę na rodzaj opakowania, aby było ono bezpieczne i trudne do otwarcia przez małe dzieci. * Poinformuj dziecko o zasadach bezpiecznego użytkowania kredek, np. nie rzucanie nimi, nie gryzienie. |