KSIĄŻKA
Kultura Toyoty Serce I Dusza Filozofii Toyoty (twarda) - Jeffrey K. Liker, Michael Hoseus [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Biznes - opracowania ogólne
Autor Jeffrey K. Liker, Michael Hoseus
Ilość stron 696
Okładka twarda
Opis W międzynarodowym bestsellerze, Droga Toyoty tłumaczono sukces tej firmy rewolucyjnym modelem 4P, którego elementami składowymi jest filozofia, ludzie, proces i rozwiązywanie problemów. Teraz, w książce Kultura Toyoty, autorytety w zakresie Toyoty, Jeffrey Liker i Michael Hoseus ujawniają, w jaki sposób Toyota wybiera, rozwija i motywuje swoich ludz! i, aby zaangażowali się w proces wytwarzania produktów o najwyższej jakości. Z tej książki możesz dowiedzieć się, jak zrobić to w swojej firmie. Kultura Toyoty poświęcona jest "systemom ludzkim", które Toyota wprowadziła po to, by wzmocnić zasady zaufania, obopólnego dobrobytu i perfekcji w swoich zakładach, salonach dilerskich i biurach na całym świecie. Autorzy zaczynają od przyjrzenia się procesowi ewolucji kultury Toyoty i zastanawiają się, dlaczego to właśnie ludzie są "sercem i duszą" Drogi Toyoty. Firma stosuje czteroetapowy proces rozwijania i zatrzymywania doskonale przygotowanych pracowników. Oto te etapy: przyciąganie, rozwijanie, angażowanie i inspirowanie. Na podstawie wielu przykładów zaczerpniętych z długoletnich badań Likera oraz osobistego doświadczenia Hoseusa jako kierownika Toyoty, książka ta zapewnia narzędzia, które pozwalają: - znaleźć kompetentnych, zdolnych i chętnych pracowników, - rozpocząć proces szkolenia i "uspołeczniania" zatrudnianych pracowników, - ustalać i komunikować kluczowe wskaźniki efektywności na każdym poziomie organizacji, - szkolić pracowników tak, aby byli w stanie rozwiązywać problemy i nieustannie usprawniali wykonywane przez siebie procesy, - rozwijać liderów, którzy żyją filozofią firmy i uczą jej innych, - nagradzać doskonałą pracę i zapewniać pomoc tym, którzy zostają z tyłu Kultura Toyoty, która obejmuje całą firmę, stanowi podstawę jej sukcesu jako globalnego lidera pod względem doskonałości operacyjnej. Aby pomóc innym firmom stać się "Toyotą" w ich branży, autorytety w zakresie Toyoty - Jeffrey Liker oraz Michael Hoseus - przedstawiają tajniki tworzenia i utrzymywania kultury nakierowanej na ludzi, która zapewnia spójny rozwój, innowację, zyskowność i doskonałość. Dzięki pełnemu dostępowi do dyrektorów, menedżerów i fabryk na całym świecie, autorzy mogą pokazać, w jaki sposób każda firma może zbudować kulturę ciągłego doskonalenia, poprzez: przyciąganie, rozwijanie i angażowanie wyjątkowych osób zachęcanie do rozwiązywania problemów na wszystkich poziomach organizacji sprawianie, by kierownictwo stawało się odpowiedzialne przed pracownikami inspirowanie pracowników do tego, by angażowali się na rzecz firmy, rodziny i społeczeństwa zmianę działu HR w arbitrów uczciwego i spójnego postępowania wykorzystywanie odgórnego i oddolnego procesu planowania w celu angażowania wszystkich w proces osiągania przełomowych celów. Książka oferuje wgląd w fascynującą kulturę Toyoty ze zwróceniem szczególnej uwagi na niuanse procesu przenoszenia i odtwarzania tej kultury w różnych zakładach i biurach na całym świecie. Te wyjątkowe szczegóły są właśnie tym, czego potrzebuje Twoja firma, aby móc skorzystać z doświadczeń Toyoty.
EAN 9788361732488
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2009-10-20
Tytuł oryginalny Kultura Toyoty Serce I Dusza Filozofii Toyoty (twarda)
ISBN 978-83-61732-48-8
Autor Jeffrey K. Liker, Michael Hoseus
Rok wydania 2009
Wydawca MT Biznes
Ilość stron 696
Okładka twarda
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16 x 23,5 cm