KSIĄŻKA
LEGO Mindstorms EV3. Podstawy programowania. Ćwiczenia z rozwiązaniami - Henryk Brandys [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Programowanie
Autor Henryk Brandys
Ilość stron 296
Okładka miękka
Opis Zostań programistą robotów Lego(R) Mindstorms(R) EV3! Poznaj metody programowania Twórz rozwiązania mające zastosowania w praktyce Utrwal swoją wiedzę, rozwiązując zadania do samodzielnego wykonania Lego(R) Mindstorms(R) EV3 to spełnienie marzeń wszystkich uczniów o zacięciu inżynierskim. Bo któż z nas nie marzył kiedyś o zbudowaniu własnego robota, samobieżnego pojazdu, autonomicznie poruszającego się cyberzwierzątka, zegara cyfrowego czy mechanizmu wykonującego jakąś złożoną czynność? Któż nie chciał zasmakować satysfakcji, jaką daje nie tylko zbudowanie fizycznego modelu, lecz również całościowe oprogramowanie projektu? Może posiadasz Lego(R) Mindstorms(R) i nie wiesz, od czego zacząć swoją przygodę z tym zestawem? A może jesteś uczniem szkoły średniej bądź podstawowej i masz zajęcia z programowania robotów Lego? Albo jesteś po prostu hobbystą, który chciałby nauczyć się w pełni wykorzystywać możliwości swojego zestawu? Niezależnie od tego, jakiej odpowiedzi udzielisz, ta książka jest właśnie dla Ciebie! Wykonując krok po kroku poszczególne ćwiczenia, nauczysz się z poziomu komputera tak programować klocek EV3 (jednostkę sterującą), aby kierował układem złożonym z czujników oraz silników w założony przez Ciebie sposób. Twój robot będzie: wyświetlał na ekranie określone informacje generował dźwięki i komunikaty kontrolował sposób podświetlania przycisków pobierał dane z czujników i uzależniał od nich swoje działanie przeprowadzał obliczenia matematyczne wykonywał działania logiczne, podejmował decyzje precyzyjnie sterował pracą silników reagował na polecenia wydawane za pomocą pilota
EAN 9788328327597
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2020-03-17
ISBN 978-83-283-2759-7
Autor Henryk Brandys
Rok wydania 2020
Ilość stron 296
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 170 x 500 x