KSIĄŻKA
Logo Design Love: Zaprojektuj genialny logotyp! [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Marketing
Autor David Airey
Ilość stron 216
Okładka miękka
Opis

Sprawdź, jak tworzyć najlepsze logotypy!

  • Po czym poznać dobre logo?
  • Jak wycenić projekt?
  • Na co zwrócić szczególną uwagę przy projektowaniu logo?

Czy wiesz, czym jest "dobre logo"? Dobre logo to takie, które przez kilkadziesiąt lat nie uległo zasadniczym zmianom. Jest znane ludziom na całym świecie i charakteryzuje się prostotą, elegancją oraz jasnym przesłaniem. Legendarne symbole marek takich, jak Coca-Cola czy Mercedes, warte są astronomiczne kwoty. I nic w tym dziwnego - stanowią graficzną reprezentację marek wartych fortunę. Bardzo często logotypy najbardziej rozpoznawalnych światowych brandów projektowały osoby bez żadnego doświadczenia. Miały wizję, trochę szczęścia i dużo wyczucia, a ich projekty osiągnęły sukces. Czy Ty też chciałbyś zaprojektować niepowtarzalne logo?

Od tej książki powinieneś zacząć. Skorzystaj z doświadczenia znanego i cenionego projektanta graficznego. Podpowie Ci on, jak stworzyć trwały symbol marki, przeanalizuje wraz z Tobą wiele znaków firmowych, skupiając się na ich zaletach i wadach, rozbawi anegdotami związanymi z ich powstaniem. Otrzymasz solidną porcję porad dotyczących procesu projektowania logo, poznasz zasady prowadzenia rozmów z klientami i dowiesz się, jak wyceniać projekty. Ta unikalna na polskim rynku książka powinna znaleźć się na półce każdej osoby chcącej rozpocząć przygodę z tworzeniem logotypów.

  • Znaczenie logo w życiu firmy
  • Charakterystyczne elementy kultowych projektów
  • Podstawy procesu projektowania logo
  • Metody unikania zagrożeń związanych ze zmianą logo
  • Sposoby wyceny projektu
  • Proces tworzenia logo - od ołówka do PDF-a
  • Metody prowadzenia rozmów z klientami
  • Współpraca z klientami zagranicznymi
  • Tworzenie internetowego portfolio
  • Dostępne narzędzia
  • Praktyczne porady dotyczące projektowania logo

"Firma bez logo jest jak człowiek bez twarzy"
- zagwarantuj swojej firmie rozpoznawalny wizerunek!

EAN 9788324627301
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2010-07-16
Tytuł oryginalny Logo Design Love: A Guide to Creating Iconic Brand Identities
ISBN 978-83-246-2730-1
Autor David Airey
Tłumaczenie Bartosz Sałbut
Wydawca Helion
Ilość stron 216
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 180x235