KSIĄŻKA
Lojalność Klientów Modele Motywacja I Pomiar - Wiesław Urban, Dariusz Siemieniako [KSIĄŻKA]

5699

Wysyłamy w 24h

Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Paczkomaty 24/7 1599

Zamów w ciągu 1 dnia 11 minut,
a otrzymasz produkt już pojutrze!

Sprawdź warunki
Kategoria Biznes - opracowania ogólne
Autor Wiesław Urban, Dariusz Siemieniako
Ilość stron 152
Okładka broszurowa
Opis Podręcznik dla studentów wyższych lat ekonomii oraz zarządzania i marketingu do wykładów specjalistycznych dotyczących zachowań konsumentów i budowy programów lojalnościowych oraz koncepcji marketingu indywidualnego. Może również być przydatny praktykom kształtującym strategię marketingową i programy lojalnościowe w swoich firmach. Zawiera najnowszą, usystematyzowaną wiedzę o lojalności klientów, jej typach, prawidłowościach i uwarunkowaniach. Autorzy przedstawiają zarówno podstawy teoretyczne, jak i liczne przykłady rozwiązań stosowanych w praktyce.
EAN 9788301154912
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2008-07-07
Tytuł oryginalny Lojalność Klientów Modele Motywacja I Pomiar
ISBN 978-83-01-15491-2
Autor Wiesław Urban, Dariusz Siemieniako
Rok wydania 2008
Wydawca PWN
Ilość stron 152
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 17 x 24 cm
Wysokość (razem z opakowaniem) 10
Długość (razem z opakowaniem) 240
Szerokość (razem z opakowaniem) 170