KSIĄŻKA
MarkEthic. Jak prowadzić etyczny marketing bez obawy, że zyski spadną - Mariusz Ryciak [KSIĄŻKA]
Wysyłamy w ciągu 2‑7 dni
Kategoria | Marketing |
Seria | Marketing PWN |
Autor | Mariusz Ryciak |
Ilość stron | 156 |
Okładka | miękka |
Opis |
MARKETHIC, czyli Marketing i Ethical... Zmiany na świecie wymagają radykalnej zmiany w podejściu do działań marketingowych i redefinicji tego, czym jest zysk. Marketing przez wiele lat skupiał się na tym by tworzyć konsumpcyjne, często działania te były nieetyczne. Konsumenci są jednak coraz bardziej świadomi, a dodatkowo coraz więcej badań pokazuje, jak ogromnego znaczenia nabierają wartości i etyka w marketingu.W tej wyjątkowej i bardzo odważnej książce Autor dekoduje marketing ujawniając triki, jakie stosują marketerzy. Na przykładzie kilku branż pokazuje, jak obecnie funkcjonuje marketing: jakie sztuczki stosują marketerzy, co tuszują, co jest normą marketingu i z czego konsument nie zdaje sobie sprawy. Stara się jednak również udowodnić, że istnieje inna droga. Taka, która jest przez konsumentów pożądana - droga oparta na uczciwości, lojalności, prawdzie i wartościach. Recenzje Książka o etyce marketingu jest potrzebna i obowiązkowa do przeczytania. Marketerzy oraz cała branża usług marketingowych dysponują bowiem wyjątkowo silnymi narzędziami wywierania wpływu na konsumentów. A marketing nie oszukuje ludzi. Oszukują ludzie, wykorzystując narzędzia marketingu. Warto przeczytać tę mądrą książkę. dr inż. Jacek Kotarbiński autor książek o marketingu, m.in. \"Marka 5.0\" oraz \"50 praw marketingu Kotarbińskiego\" Lektura, która motywuje do rachunku Biznesowego Sumienia. Systematyzuje szeroko pojmowaną wiedzę marketingową, a na konkretnych przykładach prezentuje umiejętne, acz nie do końca etyczne wykorzystanie narzędzi promocyjnych. Książka wiarygodnie buduje przekonanie o wyższości etyki nad krótkowzroczną chęcią zysku. Polecam. Dominik Doliński, OSHEE WORLD - owner Prawda kole w oczy. Prawda Mariusza jest nie tylko merytoryczna, ale troszczy się o świat. O świat, w którym żyjemy, świat naszych dzieci, wnuków, prawnuków? Marketing Mariusza Ryciaka to marketing wobec najbliższych. Namawia, żeby tak myśleć o kliencie. Tomasz Rurarz, Marketing & Business Development Officer, Board Member, North Food Długo czekałem na przebudzenie moralne, a może nawet oświecenie, w środowisku marketerów w Polsce. I oto pojawił się posłaniec dobrej wiadomości - Mariusz Ryciak - z samego serca tego zepsutego świata, w którym za sztukę uważa się okłamywanie konsumenta. Sztuka to opłacalna - jak pokazuje dobitnie Ryciak - i pełna trików, które można stosować bez końca z korzyścią dla portfela własnego i akcjonariuszy. dr hab. Bolesław Rok, prof. ALK, etyk biznesu To wyjątkowa książka, w której Autor bezlitośnie rozprawia się z konsumpcjonizmem, fake newsami, patomarketingiem politycznym i udawanym CSR-em. Marcin Gaworski 180heartbeats, ADMen 10 lecia |
EAN | 9788301222369 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2022-11-02 |
ISBN | 978-83-01-22236-9 |
Seria | Marketing PWN |
Autor | Mariusz Ryciak |
Wydanie | 1 |
Rok wydania | 2022 |
Ilość stron | 156 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Długość (razem z opakowaniem) | 235 |
Szerokość (razem z opakowaniem) | 165 |