KSIĄŻKA
Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości - Kinga Sroka [KSIĄŻKA]
Wysyłamy w ciągu 2‑7 dni
Kategoria | Pozostałe |
Autor | Kinga Sroka |
Ilość stron | 200 |
Okładka | miękka |
Opis |
Witaj w świecie fascynujących danych! Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, ktĂłra jest związana z promocją. SzczegĂłlnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ... Analytics, Tag Manager, Search Console i Trends. Te nazwy kojarzą Ci się z czymś niezrozumiałym albo budzą obawy? Nie martw się i sięgnij po tę książkę! Dowiesz się z niej, jak efektywnie korzystać z internetowych rozwiązań analitycznych. Ten poradnik stanowi świetne wprowadzenie do marketingu i analityki biznesowej online dla osĂłb, ktĂłre dopiero zapoznają się z tym tematem. To nie tylko przegląd narzędzi wspĂłłczesnego analityka. Autorka opisuje rĂłwnież kompetencje, ktĂłre będą potrzebne osobom z branży w najbliższej przyszłości, wskazuje miejsca, gdzie już można je zdobywać, wreszcie podpowiada, jakie umiejętności trzeba mieć, by otrzymać wymarzoną pracę w firmach zajmujących się danymi cyfrowymi. |
EAN | 9788328398900 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2023-02-22 |
ISBN | 978-83-283-9890-0 |
Autor | Kinga Sroka |
Ilość stron | 200 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 140x208 |
Długość (razem z opakowaniem) | 210 |
Wysokość (razem z opakowaniem) | 10 |
Szerokość (razem z opakowaniem) | 145 |