KSIĄŻKA
Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości - Kinga Sroka [KSIĄŻKA]

3999

Wysyłamy w ciągu 2‑7 dni

Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Paczkomaty 24/7 1599
Kategoria Pozostałe
Autor Kinga Sroka
Ilość stron 200
Okładka miękka
Opis

Witaj w świecie fascynujących danych!

Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, ktĂłra jest związana z promocją. SzczegĂłlnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ... Analytics, Tag Manager, Search Console i Trends. Te nazwy kojarzą Ci się z czymś niezrozumiałym albo budzą obawy? Nie martw się i sięgnij po tę książkę! Dowiesz się z niej, jak efektywnie korzystać z internetowych rozwiązań analitycznych.

Ten poradnik stanowi świetne wprowadzenie do marketingu i analityki biznesowej online dla osĂłb, ktĂłre dopiero zapoznają się z tym tematem. To nie tylko przegląd narzędzi wspĂłłczesnego analityka. Autorka opisuje rĂłwnież kompetencje, ktĂłre będą potrzebne osobom z branży w najbliższej przyszłości, wskazuje miejsca, gdzie już można je zdobywać, wreszcie podpowiada, jakie umiejętności trzeba mieć, by otrzymać wymarzoną pracę w firmach zajmujących się danymi cyfrowymi.

EAN 9788328398900
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2023-02-22
ISBN 978-83-283-9890-0
Autor Kinga Sroka
Ilość stron 200
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 140x208
Długość (razem z opakowaniem) 210
Wysokość (razem z opakowaniem) 10
Szerokość (razem z opakowaniem) 145