KSIĄŻKA
Marketing i public relations w małej firmie [KSIĄŻKA]
Kategoria | Marketing |
Seria | Small Business |
Autor | Moi Ali |
Ilość stron | 472 |
Okładka | miękka |
Opis |
Zmień podejście do zarządzania swoją firmą
W większości małych firm typowe działania marketingowe i public relations nie są stosowane. Wynika to najczęściej z braku odpowiedniej wiedzy i odpowiednich osób, a czasem również z braku środków finansowych. Tymczasem dobrze przeprowadzona kampania marketingowa i odpowiednio zbudowany wizerunek firmy mogą znacząco poprawić jej wyniki zarówno na polu sprzedaży, jak i odbioru wśród klientów. W wielu książkach temat działań marketingowych i PR jest poruszany, ale zwykle w sposób zbyt teoretyczny, odległy od realiów współczesnego rynku i specyfiki działalności małych przedsiębiorstw. Książka "Marketing i public relations w małej firmie" prezentuje temat od bardziej praktycznej strony, dostarczając rozsądnych, przystępnych porad i mnóstwa praktycznych wskazówek, podpowiedzi i pomysłów. Książka jest skierowana przede wszystkim do przedsiębiorców dysponujących ograniczonymi środkami na działania marketingowe i public relations. Jednak zarządzający bardziej zasobnymi firmami także znajdą w niej wiele dla siebie. Czytając ją, dowiesz się, jak tworzyć i realizować własne programy marketingowe i public relations, aby skuteczniej docierać do klientów, a co za tym idzie, zwiększać zyski.
Bez względu na to, czy prowadzisz przedsiębiorstwo jednoosobowe czy firmę średniej wielkości, przeczytaj tę książkę -- już teraz naucz się wykorzystywać możliwości, jakie daje marketing i PR. |
EAN | 9788373616257 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2004-12-01 |
Tytuł oryginalny | Practical Marketing and Public Relations for the Small Business |
ISBN | 83-7361-625-X |
Seria | Small Business |
Autor | Moi Ali |
Tłumaczenie | Tomasz Rzychoń |
Wydawca | OnePress |
Ilość stron | 472 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | A5 |