KSIĄŻKA
Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami [KSIĄŻKA]
Kategoria | Marketing |
Seria | Power |
Autor | Jon Reed |
Ilość stron | 272 |
Okładka | miękka |
Opis |
Tę praktyczną i nieocenioną książkę powinien mieć na biurku każdy, kto chce odnosić sukcesy w sieci. Wszystko, co musisz wiedzieć, by wypromować swoją firmę w sieciChociaż "oczywistą oczywistością" jest fakt, że prowadzenie marketingu w internecie to dzisiaj biznesowa konieczność, dużo prościej wygląda to w teorii niż w praktyce. Od czego zacząć? Jak się odnaleźć w całym tym chaosie? Co zrobić, by nie zaplątać się w zawiłości wirtualnej sieci? Autor tej książki nie zakłada, że skoro jesteś użytkownikiem internetu, można od razu wrzucić Cię na głęboką wodę i patrzeć, jak dramatycznie starasz się nie zachłysnąć ogromną ilością nieustannie emitowanych bajtów. Jon Reed jest konsultantem ds. mediów społecznościowych, wykładowcą, prelegentem i trenerem. Krok po kroku nauczy Cię, jak wykorzystywać ludzką potrzebę budowania relacji społecznych dla Twoich własnych biznesowych celów. Wyciągnij do swoich klientów rękę przez internet. Zacznij od:
Jon Reed regularnie organizuje warsztaty poświęcone mediom społecznościowym, prowadzi zajęcia na kilku uniwersytetach i występuje na konferencjach |
EAN | 9788324637591 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2012-06-06 |
Tytuł oryginalny | Get Up To Speed with Online Marketing: How to use websites, blogs, social networking and much more (Financial Times Seri |
ISBN | 978-83-246-3759-1 |
Seria | Power |
Autor | Jon Reed |
Tłumaczenie | Bartosz Sałbut |
Rok wydania | 2019 |
Wydawca | OnePress |
Ilość stron | 272 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 158x235 |