KSIĄŻKA
Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane [KSIĄŻKA]
| Kategoria | Marketing | E-biznes |
| Seria | W małej firmie Small Business |
| Autor | Holly Berkley |
| Ilość stron | 152 |
| Okładka | miękka |
| Opis |
Sztab doradców ds. e-marketingu:
Genialnie zarządzana mała firma!Cały dział wiedzy i doświadczenia w jednym tomie Tytuły wchodzące w skład serii "Mała firma" dedykowane są właścicielom niewielkich przedsiębiorstw. Czytelnik znajdzie w nich profesjonalną wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem w różnych jego aspektach, zawsze dostosowaną do realiów małej firmy. Autorzy ilustrują poruszane tematy czytelnymi przykładami, pochodzącymi z praktyki small biznesu. Drugie wydanie serii zostało uaktualnione zgodnie z bieżącymi realiami rynkowymi i walutowymi oraz obecnym stanem prawnym.
dr Agnieszka Dejnaka Niejeden raz słyszałem opinie: "Wyprodukować umie każdy, ale sztuką jest znaleźć klientów i sprzedać produkt". Dzisiaj najdynamiczniej rozwijającą się platformą marketingu i sprzedaży jest internet -- ze swoimi możliwościami w zakresie multimedialnego, interaktywnego i spersonalizowanego przekazu. Polecam tę pozycję moim studentom, jako kompendium wiedzy na temat promocji firmy i jej produktów w sieci. dr Artur Kwasek wykładowca, kierownik Zakładu Systemów Informacyjnych i E-learningu Polish Open University Sztab doradców ds. e-marketingu:
Genialnie zarządzana mała firma!Cały dział wiedzy i doświadczenia w jednym tomie Tytuły wchodzące w skład serii "Mała firma" dedykowane są właścicielom niewielkich przedsiębiorstw. Czytelnik znajdzie w nich profesjonalną wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem w różnych jego aspektach, zawsze dostosowaną do realiów małej firmy. Autorzy ilustrują poruszane tematy czytelnymi przykładami, pochodzącymi z praktyki small biznesu. Drugie wydanie serii zostało uaktualnione zgodnie z bieżącymi realiami rynkowymi i walutowymi oraz obecnym stanem prawnym.
dr Agnieszka Dejnaka Niejeden raz słyszałem opinie: "Wyprodukować umie każdy, ale sztuką jest znaleźć klientów i sprzedać produkt". Dzisiaj najdynamiczniej rozwijającą się platformą marketingu i sprzedaży jest internet -- ze swoimi możliwościami w zakresie multimedialnego, interaktywnego i spersonalizowanego przekazu. Polecam tę pozycję moim studentom, jako kompendium wiedzy na temat promocji firmy i jej produktów w sieci. dr Artur Kwasek wykładowca, kierownik Zakładu Systemów Informacyjnych i E-learningu Polish Open University |
| EAN | 9788324618750 |
| Dział | KSIĄŻKA |
| Data premiery | 2009-03-10 |
| Tytuł oryginalny | Low-Budget Online Marketing |
| ISBN | 978-83-246-1875-0 |
| Seria | W małej firmie Small Business |
| Autor | Holly Berkley |
| Tłumaczenie | Anna Kanclerz |
| Wydawca | OnePress |
| Ilość stron | 152 |
| Okładka | miękka |
| Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
| Wymiary | A5 |
| Produkt wprowadzony do obrotu przed 13.12.2024 | |
| Producent | HELION S.A. ul. KOŚCIUSZKI 1C, 44-100 Gliwice, Polska [email protected], 322309863 |