KSIĄŻKA
Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane [KSIĄŻKA]
Kategoria | E-biznes | Marketing |
Seria | W małej firmie Small Business |
Autor | Holly Berkley |
Ilość stron | 152 |
Okładka | miękka |
Opis |
Sztab doradców ds. e-marketingu:
Genialnie zarządzana mała firma!Cały dział wiedzy i doświadczenia w jednym tomie Tytuły wchodzące w skład serii "Mała firma" dedykowane są właścicielom niewielkich przedsiębiorstw. Czytelnik znajdzie w nich profesjonalną wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem w różnych jego aspektach, zawsze dostosowaną do realiów małej firmy. Autorzy ilustrują poruszane tematy czytelnymi przykładami, pochodzącymi z praktyki small biznesu. Drugie wydanie serii zostało uaktualnione zgodnie z bieżącymi realiami rynkowymi i walutowymi oraz obecnym stanem prawnym.
Książka jest publikacją odpowiednią dla małych przedsiębiorstw, które istnieją lub zamierzają zaistnieć w internecie. Autor upraszcza, nie spłycając, przytacza praktyczne przykłady, wskazuje kierunki działań w sieci, odpowiednie dla małej firmy. Warto zwrócić uwagę na podkreślenie kwestii doboru grupy docelowej przez małe przedsiębiorstwo, dostosowanie działań sieciowych do tej grupy oraz budowanie społeczności internetowej. W prosty i interesujący sposób autor przedstawił także zagadnienia pozycjonowania witryny oraz komunikowania się z potencjalnym klientem. Wskazuje on, że co-branding jest znaczącym narzędziem w małym przedsiębiorstwie i można go stosować w odniesieniu do wielu partnerów handlowych (programy partnerskie). Liczne przykłady, studia przypadków oraz ćwiczenia pomagają zrozumieć świat internetu, a także dostosować strategię działań małego przedsiębiorstwa do wymogów rynku elektronicznego. Niejeden raz słyszałem opinie: "Wyprodukować umie każdy, ale sztuką jest znaleźć klientów i sprzedać produkt". Dzisiaj najdynamiczniej rozwijającą się platformą marketingu i sprzedaży jest internet -- ze swoimi możliwościami w zakresie multimedialnego, interaktywnego i spersonalizowanego przekazu. Polecam tę pozycję moim studentom, jako kompendium wiedzy na temat promocji firmy i jej produktów w sieci. Sztab doradców ds. e-marketingu:
Genialnie zarządzana mała firma!Cały dział wiedzy i doświadczenia w jednym tomie Tytuły wchodzące w skład serii "Mała firma" dedykowane są właścicielom niewielkich przedsiębiorstw. Czytelnik znajdzie w nich profesjonalną wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem w różnych jego aspektach, zawsze dostosowaną do realiów małej firmy. Autorzy ilustrują poruszane tematy czytelnymi przykładami, pochodzącymi z praktyki small biznesu. Drugie wydanie serii zostało uaktualnione zgodnie z bieżącymi realiami rynkowymi i walutowymi oraz obecnym stanem prawnym.
Książka jest publikacją odpowiednią dla małych przedsiębiorstw, które istnieją lub zamierzają zaistnieć w internecie. Autor upraszcza, nie spłycając, przytacza praktyczne przykłady, wskazuje kierunki działań w sieci, odpowiednie dla małej firmy. Warto zwrócić uwagę na podkreślenie kwestii doboru grupy docelowej przez małe przedsiębiorstwo, dostosowanie działań sieciowych do tej grupy oraz budowanie społeczności internetowej. W prosty i interesujący sposób autor przedstawił także zagadnienia pozycjonowania witryny oraz komunikowania się z potencjalnym klientem. Wskazuje on, że co-branding jest znaczącym narzędziem w małym przedsiębiorstwie i można go stosować w odniesieniu do wielu partnerów handlowych (programy partnerskie). Liczne przykłady, studia przypadków oraz ćwiczenia pomagają zrozumieć świat internetu, a także dostosować strategię działań małego przedsiębiorstwa do wymogów rynku elektronicznego. Niejeden raz słyszałem opinie: "Wyprodukować umie każdy, ale sztuką jest znaleźć klientów i sprzedać produkt". Dzisiaj najdynamiczniej rozwijającą się platformą marketingu i sprzedaży jest internet -- ze swoimi możliwościami w zakresie multimedialnego, interaktywnego i spersonalizowanego przekazu. Polecam tę pozycję moim studentom, jako kompendium wiedzy na temat promocji firmy i jej produktów w sieci. |
EAN | 9788324618750 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2009-03-10 |
Tytuł oryginalny | Low-Budget Online Marketing |
ISBN | 978-83-246-1875-0 |
Seria | W małej firmie Small Business |
Autor | Holly Berkley |
Tłumaczenie | Anna Kanclerz |
Wydawca | OnePress |
Ilość stron | 152 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | A5 |