Darmowa wysyłka!

    Od 99.99 zł (Poczta Polska)

    Od 150 zł (Paczkomat®)

    KSIĄŻKA
    Marketing internetowy w wyszukiwarkach [KSIĄŻKA]

    Artykuł niedostępny

    Powiadom gdy będzie dostępny

    Kategoria E-biznes | Webmastering
    Autor Tomasz Frontczak
    Ilość stron 344
    Okładka miękka
    Opis Posłuchaj spotu reklamowego (plik mp3)

    Początkowo internet był wyłącznie medium informacyjnym. Wzrost popularności handlu elektronicznego i dynamiczny rozwój przedsiębiorstw korzystających z sieci sprawił, że dzisiaj pełni jeszcze jedną, niezwykle ważną funkcję -- doskonałego, taniego i niemal wszechobecnego narzędzia marketingowego. Aby firmowa strona WWW została zauważona, trzeba ją odpowiednio przygotować i wypromować. Co zrobić, aby wśród setek adresów zwracanych przez wyszukiwarki, nasza strona znalazła się możliwie najwyżej? Jakie zastosować techniki, aby przechytrzyć mechanizmy indeksujące?

    Odpowiedzi na te i wiele innych pytań zawiera książka "Marketing internetowy w wyszukiwarkach". Czytając ją, poznasz fakty i mity związane z pozycjonowaniem witryn WWW i korzystaniem z płatnych form promocji. Nauczysz się planować kampanię reklamową, dobierać słowa kluczowe, stosować narzędzia oferowane przez wyszukiwarki i oceniać rezultaty swoich działań. Dowiesz się, jak działają wyszukiwarki i w jaki sposób klasyfikują treści. I wreszcie najważniejsze -- nauczysz się modyfikować kod źródłowy strony WWW tak, aby mechanizm indeksujący jej nie przeoczył.

    • Formy reklamy w wyszukiwarkach
    • Korzystanie z usług firm zewnętrznych
    • Inne formy reklamy internetowej
    • Wybór słów kluczowych i ocena ich konkurencyjności
    • Pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach
    • Reklama płatna w Google AdWords
    • Dostosowywanie kodu źródłowego i treści strony do wymagań mechanizmów indeksujących
    • Analiza kampanii internetowej

    Zacznij postrzegać reklamę internetową jako inwestycję.

    Zapraszamy do wymiany pomysłów i poglądów o sprawnym marketingu internetowym na forum autora pod adresem forum.sprawnymarketing.pl.

    EAN 9788324602544
    Dział KSIĄŻKA
    Data premiery 2006-03-13
    ISBN 83-246-0254-2
    Autor Tomasz Frontczak
    Wydawca OnePress
    Ilość stron 344
    Okładka miękka
    Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
    Wymiary B5
    Bezpieczeństwo produktów
    Produkt wprowadzony do obrotu przed 13.12.2024
    Producent HELION S.A. ul. KOŚCIUSZKI 1C, 44-100 Gliwice, Polska [email protected], 322309863