KSIĄŻKA
Marketing mody. Strategia i promocja - Harriet Posner [KSIĄŻKA]
Wysyłamy w ciągu 2‑7 dni
Kategoria | Pozostałe |
Autor | Harriet Posner |
Ilość stron | 240 |
Okładka | miękka |
Opis |
Praktyczny przewodnik po podstawowych zasadach marketingu i brandingu, od tworzenia profilu klienta po budowanie tożsamości marki. Książka wyjaśnia kluczowe koncepcje teoretyczne i pokazuje, w jaki sposób mogą być one wykorzystane w skali globalnej i w handlu detalicznym, od haute couture po produkcję masową. Omawia wszystkie narzędzia dostępne w arsenale nowoczesnego marketera, od udziału w targach mody po marketing wirusowy i strategie internetowe. Marketing i branding odgrywają decydującą rolę w dzisiejszej branży mody - są stymulującymi i fascynującymi dyscyplinami, które wpływają na wiele decyzji - strategicznych oraz dotyczących procesu twórczego, podejmowanych w dziedzinie projektowania mody i rozwoju produktu. Marketing stanowi pomost pomiędzy tym, co niematerialne w modzie, a konkretną rzeczywistością biznesu. Może być postrzegany jako całościowy system łączący cele komercyjne i wartości przedsiębiorstwa z osobistymi ideałami, pragnieniami i faktycznymi potrzebami konsumentów. |
EAN | 9788321350646 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2019-01-28 |
ISBN | 978-83-213-5064-6 |
Autor | Harriet Posner |
Rok wydania | 2019 |
Ilość stron | 240 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Szerokość (razem z opakowaniem) | 190 |
Długość (razem z opakowaniem) | 255 |
Wysokość (razem z opakowaniem) | 20 |