KSIĄŻKA
Marketing mody. Strategia i promocja - Harriet Posner [KSIĄŻKA]

4499

Wysyłamy w ciągu 2‑7 dni

Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Paczkomaty 24/7 1599
Kategoria Pozostałe
Autor Harriet Posner
Ilość stron 240
Okładka miękka
Opis

Praktyczny przewodnik po podstawowych zasadach marketingu i brandingu, od tworzenia profilu klienta po budowanie tożsamości marki. Książka wyjaśnia kluczowe koncepcje teoretyczne i pokazuje, w jaki sposób mogą być one wykorzystane w skali globalnej i w handlu detalicznym, od haute couture po produkcję masową. Omawia wszystkie narzędzia dostępne w arsenale nowoczesnego marketera, od udziału w targach mody po marketing wirusowy i strategie internetowe.

Marketing i branding odgrywają decydującą rolę w dzisiejszej branży mody - są stymulującymi i fascynującymi dyscyplinami, które wpływają na wiele decyzji - strategicznych oraz dotyczących procesu twórczego, podejmowanych w dziedzinie projektowania mody i rozwoju produktu. Marketing stanowi pomost pomiędzy tym, co niematerialne w modzie, a konkretną rzeczywistością biznesu. Może być postrzegany jako całościowy system łączący cele komercyjne i wartości przedsiębiorstwa z osobistymi ideałami, pragnieniami i faktycznymi potrzebami konsumentów.

EAN 9788321350646
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2019-01-28
ISBN 978-83-213-5064-6
Autor Harriet Posner
Rok wydania 2019
Ilość stron 240
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Szerokość (razem z opakowaniem) 190
Długość (razem z opakowaniem) 255
Wysokość (razem z opakowaniem) 20