Darmowa wysyłka!

    Od 99.99 zł (Poczta Polska)

    Od 150 zł (Paczkomat®)

    KSIĄŻKA
    Marketing mody. Strategia i promocja - Harriet Posner [KSIĄŻKA]

    4799

    Wysyłamy w 72h

    Darmowa wysyłka Od 99.99 zł (Poczta Polska) Od 150 zł (Paczkomat®)
    Poczta Polska999
    Paczkomaty 24/7 1699
    Kategoria Pozostałe
    Autor Harriet Posner
    Ilość stron 240
    Okładka miękka
    Opis

    Praktyczny przewodnik po podstawowych zasadach marketingu i brandingu, od tworzenia profilu klienta po budowanie tożsamości marki. Książka wyjaśnia kluczowe koncepcje teoretyczne i pokazuje, w jaki sposób mogą być one wykorzystane w skali globalnej i w handlu detalicznym, od haute couture po produkcję masową. Omawia wszystkie narzędzia dostępne w arsenale nowoczesnego marketera, od udziału w targach mody po marketing wirusowy i strategie internetowe.

    Marketing i branding odgrywają decydującą rolę w dzisiejszej branży mody - są stymulującymi i fascynującymi dyscyplinami, które wpływają na wiele decyzji - strategicznych oraz dotyczących procesu twórczego, podejmowanych w dziedzinie projektowania mody i rozwoju produktu. Marketing stanowi pomost pomiędzy tym, co niematerialne w modzie, a konkretną rzeczywistością biznesu. Może być postrzegany jako całościowy system łączący cele komercyjne i wartości przedsiębiorstwa z osobistymi ideałami, pragnieniami i faktycznymi potrzebami konsumentów.

    EAN 9788321350646
    Dział KSIĄŻKA
    Data premiery 2019-01-28
    ISBN 978-83-213-5064-6
    Autor Harriet Posner
    Rok wydania 2019
    Ilość stron 240
    Okładka miękka
    Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
    Wysokość (razem z opakowaniem) 20
    Długość (razem z opakowaniem) 255
    Szerokość (razem z opakowaniem) 190
    Bezpieczeństwo produktów
    Produkt wprowadzony do obrotu przed 13.12.2024
    Producent Wydawnictwo Arkady Dobra 28, 00-344 Warszawa, Polska [email protected], 224448650
    Ostrzeżenia nie dotyczy