KSIĄŻKA
Marketing mody. Strategia i promocja - Harriet Posner [KSIĄŻKA]
Wysyłamy w 72h
| Kategoria | Pozostałe |
| Autor | Harriet Posner |
| Ilość stron | 240 |
| Okładka | miękka |
| Opis |
Praktyczny przewodnik po podstawowych zasadach marketingu i brandingu, od tworzenia profilu klienta po budowanie tożsamości marki. Książka wyjaśnia kluczowe koncepcje teoretyczne i pokazuje, w jaki sposób mogą być one wykorzystane w skali globalnej i w handlu detalicznym, od haute couture po produkcję masową. Omawia wszystkie narzędzia dostępne w arsenale nowoczesnego marketera, od udziału w targach mody po marketing wirusowy i strategie internetowe. Marketing i branding odgrywają decydującą rolę w dzisiejszej branży mody - są stymulującymi i fascynującymi dyscyplinami, które wpływają na wiele decyzji - strategicznych oraz dotyczących procesu twórczego, podejmowanych w dziedzinie projektowania mody i rozwoju produktu. Marketing stanowi pomost pomiędzy tym, co niematerialne w modzie, a konkretną rzeczywistością biznesu. Może być postrzegany jako całościowy system łączący cele komercyjne i wartości przedsiębiorstwa z osobistymi ideałami, pragnieniami i faktycznymi potrzebami konsumentów. |
| EAN | 9788321350646 |
| Dział | KSIĄŻKA |
| Data premiery | 2019-01-28 |
| ISBN | 978-83-213-5064-6 |
| Autor | Harriet Posner |
| Rok wydania | 2019 |
| Ilość stron | 240 |
| Okładka | miękka |
| Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
| Wysokość (razem z opakowaniem) | 20 |
| Długość (razem z opakowaniem) | 255 |
| Szerokość (razem z opakowaniem) | 190 |
| Produkt wprowadzony do obrotu przed 13.12.2024 | |
| Producent | Wydawnictwo Arkady Dobra 28, 00-344 Warszawa, Polska [email protected], 224448650 |
| Ostrzeżenia | nie dotyczy |