KSIĄŻKA
Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę [KSIĄŻKA]
Kategoria | Biznes - opracowania ogólne |
Seria | Small Business |
Autor | Jay Conrad Levinson, Seth Godin |
Ilość stron | 264 |
Okładka | miękka |
Opis |
Odkryj potencjał swojej firmy
Coraz więcej osób decyduje się na pracę w domu. Takie rozwiązanie ma wiele zalet, ale przejście na samozatrudnienie wiąże się z nowymi obowiązkami. Prowadząc taką firmę, trzeba przejąć obowiązki dyrektora, pracownika, zaopatrzeniowca oraz -- co dla większości osób pracujących w domu jest najtrudniejsze -- marketera i handlowca. W typowym przedsiębiorstwie zadania te wykonuje kilka lub kilkanaście osób. Książka "Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę" to poradnik dla tych, którzy zdecydowali się na działanie na własny rachunek. Przedstawia opracowane i sprawdzone przez najlepszych drobnych przedsiębiorców techniki umożliwiające zbudowanie grona lojalnych klientów, wypromowanie domowej firmy i osiągnięcie stabilnej pozycji. Opisuje metody szukania miejsca na rynku, zdobywania zleceń, reklamowania usług oraz tworzenia i utrzymywania relacji z klientami.
Dzięki tej książce zaoszczędzisz czas i pieniądze. Przekonasz się, że taktyki partyzanckie są skuteczne również w marketingu i sprzedaży. |
EAN | 9788324602629 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2006-03-16 |
Tytuł oryginalny | Guerrilla Marketing for the Home-Based Business |
ISBN | 83-246-0262-3 |
Seria | Small Business |
Autor | Jay Conrad Levinson, Seth Godin |
Tłumaczenie | Anna Koryczan, Joanna Sugiero |
Wydawca | OnePress |
Ilość stron | 264 |
Okładka | miękka |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | A5 |