KSIĄŻKA
Marketing - Philip Kotler [KSIĄŻKA]
Kategoria | Marketing |
Autor | Philip Kotler |
Okładka | miękka ze skrzydełkami |
Ilość stron | 848 |
Opis |
Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu. Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania. |
EAN | 9788381881173 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2020-06-23 |
ISBN | 978-83-8188-117-3 |
Autor | Philip Kotler |
Rok wydania | 2020 |
Okładka | miękka ze skrzydełkami |
Ilość stron | 848 |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Szerokość (razem z opakowaniem) | 220 |
Długość (razem z opakowaniem) | 290 |
Wysokość (razem z opakowaniem) | 40 |