KSIĄŻKA
Marketing - Philip Kotler [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Poradniki branżowe i zawodowe
Autor Philip Kotler
Ilość stron 848
Okładka twarda
Opis Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.
EAN 9788375106169
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2012-09-25
ISBN 978-83-7510-616-9
Autor Philip Kotler
Rok wydania 2012
Wydawca Rebis
Ilość stron 848
Okładka twarda
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 215 x 275 mm
Długość (razem z opakowaniem) 283
Szerokość (razem z opakowaniem) 224
Wysokość (razem z opakowaniem) 37