KSIĄŻKA
Marketing Podręcznik Europejski - Philip Kotler, Gary Armstrong [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Marketing
Autor Gary Armstrong, Philip Kotler
Ilość stron 1104
Okładka twarda
Opis Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne oddaje do rąk Czytelnika znakomity podręcznik europejski z dziedziny marketingu, napisany przez guru współczesnego marketingu Philipa Kotlera we współpracy z uznanymi pracownikami naukowymi Garym Ar ms trongiem, Johnem Saundersem i Veroniką Wong. W podręczniku omówiono: istotę i kategorie marketingu, jego rolę we współczesnym świecie, społeczną odpowiedzialność i etykę; zasady podejmowania decyzji marketingowych, zachowania nabywców indywidualnych i instytucjonalnych, badania marketingowe i informacje rynkowe; koncepcje segmentacji rynku i wyboru rynku docelowego, pozycjonowanie produktu, kształtowanie powiązań z nabywcami, kreowanie przewagi konkurencyjnej; instrumenty marketingu (produkt, cena, promocja, dystrybucja) ze wskazaniem na ich istotę, właściwość, zakres oraz warunki i konsekwencje stosowania.
EAN 9788320813586
Dział KSIĄŻKA
Tytuł oryginalny Marketing Podręcznik Europejski
ISBN 83-208-1358-1
Autor Gary Armstrong, Philip Kotler
Rok wydania 2002
Wydanie I
Wydawca PWE
Ilość stron 1104
Okładka twarda
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 21 x 26 cm