KSIĄŻKA
Marketing Polityczny Studium Porównawcze Prezydenckich Kampanii - Marek Mazur [KSIĄŻKA]
8699
Wysyłamy w ciągu 2‑7 dni
Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Paczkomaty 24/7 1599
Kategoria | Marketing |
Autor | Marek Mazur |
Ilość stron | 360 |
Okładka | broszurowa |
Opis |
Książka traktuje o mechanizmach zdobycia władzy we współczesnej kampanii wyborczej. Przedstawione w niej fascynujące i rzadko, jak dotąd, badane zjawisko marketingu politycznego, analizowanego jako element komunikowania politycznego, na podstawie kampanii prezydenckich w USA i Polsce. Podstawowy walor tego opracowania to połączenie teorii marketingu politycznego z praktyką. Z jednej strony, książka ta służyć więc może jako podręcznik akademicki, z drugiej - stanowi wyczerpujący przegląd technik i metod stosowanych w kampanii wyborczej, ułatwiających kształtowanie postaw wyborców i zdobywanie ich głosów. Tak więc, książka ta będzie przydatna i zainteresuje zarówno studentów kierunków humanistycznych oraz zarządzania i marketingu, specjalistów zajmujących się marketingiem, reklamą czy public relations, jak i polityków oraz osoby zainteresowane mechanizmami rywalizacji wyborczej. |
EAN | 9788301147372 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2000-09-27 |
Tytuł oryginalny | Marketing Polityczny Studium Porównawcze Prezydenckich Kampanii |
ISBN | 83-01-14737-7 |
Autor | Marek Mazur |
Rok wydania | 2006 |
Wydawca | PWN |
Ilość stron | 360 |
Okładka | broszurowa |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 16,5 x 24 cm |
Marketing
Książki