KSIĄŻKA
Marketing Satysfakcja Klienta I Rozwój Przedsiębiorstwa - Henryk Mruk [KSIĄŻKA]

7699

Wysyłamy w ciągu 2‑7 dni

Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Paczkomaty 24/7 1599
Kategoria Marketing
Autor Henryk Mruk
Ilość stron 328
Okładka broszurowa
Opis Nowoczesne źródło wiedzy o marketingu w przedsiębiorstwie, oparte na wieloletnim doświadczeniu naukowym i biznesowym autora. Zawiera liczne i aktualne przykłady z działalności polskich i zagranicznych firm, co pozwala czytelnikowi lepiej zrozumieć istotę
Wstęp Podziękowania ROZDZIAŁ 1. Marketing w przedsiębiorstwie - istota i znaczenie 1.1.Pojęcie marketingu 1.2.Ewolucja koncepcji marketingu 1.3.Model marketingu w przedsiębiorstwie 1.4.Wymiary marketingu 1.5.Dział marketingu w przedsiębiorstwie 1.6.Organizacja działu marketingu 1.7.Rola dyrektora działu marketingu 1.8.Marketing w strukturach gospodarki 1.9.Kierunki rozwoju marketingu 1.10.Etyka w marketingu Do rozważenia i zapamiętania ROZDZIAŁ 2. Otoczenie przedsiębiorstwa 2.1.Przedsiębiorstwo a otoczenie 2.2.Otoczenie dalsze - makrootoczenie 2.3.Otoczenie bliższe - mikrootoczenie 2.4.Otoczenie konkurencyjne Do rozważenia i zapamiętania ROZDZIAŁ 3. Zachowania nabywców 3.1.Potrzeby i popyt. Klient i konsument 3.2.Wiedza o kliencie 3.3.Proces zakupu przez klienta 3.4.Hierarchia potrzeb a działania marketingowe 3.5.Zachowania względem nowych produktów 3.6.Racjonalność czy emocjonalność zachowań? 3.7.Czynniki kształtujące zachowania konsumentów 3.8.Makrotrendy w zachowaniach konsumentów 3.9.Procesy decyzyjne na rynku B2B 3.10.Efekt ZMOT i jego konsekwencje Do rozważenia i zapamiętania ROZDZIAŁ 4. Segmentacja 4.1.Istota segmentacji 4.2.Segmentacja a działania marketingowe 4.3.Kryteria segmentacji 4.4.Segmentacja na rynku instytucjonalnym 4.5.Segmentacja a strategie marketingowe 4.6.Cechy segmentów Do rozważenia i zapamiętania ROZDZIAŁ 5. Badania marketingowe 5.1.Dane a informacje 5.2.Badania marketingowe - istota, znaczenie i rodzaje 5.3.Procedura badań marketingowych 5.4.Źródła informacji w badaniach marketingowych 5.5.Metody badań marketingowych 5.6.Badania elementów marketingu 5.7.Metody doboru próby w badaniach ilościowych 5.8.Metody badań jakościowych - opis wybranych metod 5.9.Badania - co warto także brać pod uwagę Do rozważenia i zapamiętania ROZDZIAŁ 6. Strategia produktu i nowe produkty 6.1.Istota produktu 6.2.Poziomy produktu 6.3.Cykl życia produktu 6.4.Cykl życia produktu a strategie i działania marketingowe 6.5.Grupy produktów a zachowania nabywców 6.6.Metody analiz portfelowych 6.7.Wprowadzanie nowych produktów na rynek 6.8.Etapy wprowadzania nowego produktu 6.9.Wspieranie nowego produktu 6.10.Niepowodzenia, bariery i błędy w procesie wprowadzania nowego produktu 6.11.Strategia opakowania Do rozważenia i zapamiętania ROZDZIAŁ 7. Marketing w sferze usług 7.1.Usługi - przestrzeń kontaktów międzyludzkich 7.2.Rozwój sektora usług 7.3.Cechy usług 7.4.Nastawienie mentalne personelu 7.5.Kryteria oceny jakości usług 7.6.Service - synteza usług Do rozważenia i zapamiętania ROZDZIAŁ 8. Wizerunek przedsiębiorstwa i strategia marki 8.1.Wizerunek przedsiębiorstwa - tworzenie i wdrażanie 8.2.Tożsamość przedsiębiorstwa 8.3.Wizerunek i jego znaczenie 8.4.Materialne elementy wizerunku 8.5.Niematerialne elementy wizerunku 8.6.Funkcje wizerunku 8.7.Warunki skuteczności 8.8.Istota marki 8.9.Postrzeganie marki 8.10.Elementy składowe marki 8.11.Rodzaje marek 8.12.Pozycjonowanie i model marki 8.13.Punkty kontaktu z marką 8.14.Wzmacnianie pozycji marki 8.15.Marka na rynku zagranicznym Do rozważenia i zapamiętania ROZDZIAŁ 9. Strategia dystrybucji 9.1.Pojęcie i funkcje dystrybucji 9.2.Rodzaje kanałów dystrybucji 9.3.Rodzaje pośredników w kanałach dystrybucji 9.4.Centrum handlowe 9.5.Merchandising 9.6.Franczyza (franchising) Do rozważenia i zapamiętania ROZDZIAŁ 10. Strategie cenowe 10.1.Pojęcie ceny 10.2.Funkcje cen 10.3.Postrzeganie cen 10.4.Związki ceny z elementami marketingu 10.5.Metody ustalania cen 10.6.Elastyczność cenowa popytu 10.7.Ceny a decyzje konsumentów 10.8.Etapy tworzenia i wyboru strategii cenowej 10.9.Strategie cenowe 10.10.Rabaty (opusty) cenowe 10.11.Asortyment a ceny 10.12.Wojny cenowe Do rozważenia i zapamiętania ROZDZIAŁ 11. Reklama jako element promocji 11.1.Koncepcja miksu promocyjnego 11.2.Proces tworzenia strategii promocji 11.3.Reklama 11.4.Reklama internetowa 11.5.Reklama telewizyjna 11.6.Product placement 11.7.Reklama radiowa 11.8.Reklama prasowa 11.9.Reklama zewnętrzna 11.10.Reklama kinowa 11.11.Reklama mobilna 11.12.Niestandardowe formy reklamy 11.13.Slogan reklamowy 11.14.Celebryci i aktorzy-ich rola w promocji 11.15.Współpraca z agencją reklamową 11.16.Skuteczność i efektywność reklamy Do rozważenia i zapamiętania ROZDZIAŁ 12. Promocja osobista, promocja sprzedaży i public relations 12.1.Promocja osobista 12.2.Promocja sprzedaży 12.3.Public relations 12.4.Relacje z mediami 12.5.Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi 12.6.Lobbing 12.7.Public relations wewnętrzne 12.8.Sponsoring Do rozważenia i zapamiętania ROZDZIAŁ 13. Promocja bezpośrednia 13.1.Istota promocji bezpośredniej 13.2.Narzędzia promocji bezpośredniej 13.3.Targi jako narzędzie promocji bezpośredniej Do rozważenia i zapamiętania ROZDZIAŁ 14. Strategie marketingowe 14.1.Istota strategii 14.2.Zasady myślenia strategicznego 14.3.Zasady tworzenia strategii 14.4.Strategie marketingowe a strategie wojenne 14.5.Kryzys gospodarczy a strategie 14.6.Strategie konkurowania 14.7.Strategie pull i push 14.8.Strategie a półka sklepowa 14.9.Strategie na rynkach międzynarodowych 14.10.Sposoby wejścia na rynki zagraniczne 14.11.Warunki sukcesów we wdrażaniu strategii Do rozważenia i zapamiętania ROZDZIAŁ 15. Plan marketingowy 15.1.Istota planu marketingowego 15.2.Zasady tworzenia planu marketingowego 15.3.Analiza sytuacji 15.4.Formułowanie celów 15.5.Tworzenie planu-wybór sposobów osiągania celu Do rozważenia i zapamiętania Bibliografia Indeks rzeczowy Spis tabel i rysunków
EAN 9788301169671
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2012-09-14
ISBN 978-83-01-16967-1
Autor Henryk Mruk
Rok wydania 2012
Ilość stron 328
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16.5 x 23.5 cm
Wysokość (razem z opakowaniem) 15
Długość (razem z opakowaniem) 240
Szerokość (razem z opakowaniem) 160