KSIĄŻKA
Marketing Sportu - Andrzej Sznajder [KSIĄŻKA]
Artykuł niedostępny
Kategoria | Marketing |
Autor | Andrzej Sznajder |
Ilość stron | 232 |
Okładka | broszurowa |
Opis |
Sport podlega procesowi profesjonalizacji i komercjalizacji, co prowadzi do przekształcania się go w konkurowanie sportowców i klubów sportowych w celu osiągnięcia sukcesu ekonomicznego. W Marketingu sportu Autor charakteryzuje rynek sportu i jego rozwój oraz pokazuje, że w coraz większym stopniu staje się on globalny. Podkreśla, iż kluby sportowe przekształcają się ze stowarzyszeń sportowych w spółki kapitałowe, co powoduje, że muszą się kierować zasadą ekonomiczności działania i stosować narzędzia konkurencji na rynku. W działaniach marketingowych kluby-spółki dążą do identyfikacji nabywców produktów sportu oraz dostosowywania ich do potrzeb tych nabywców, kształtowania ich cen, kanałów dystrybucji i promocji. Do analizowanych produktów sportu Autor zalicza zarówno imprezy sportowe, jak i produkty klubowe dla kibiców, oferty sponsorskie i prawa do transmisji wydarzeń sportowych w mediach tradycyjnych i nowych mediach (w Internecie i za pośrednictwem telefonii mobilnej). Książka zawiera liczne polskie i zagraniczne przykłady stosowania działań marketingowych przez kluby i inne organizacje sportowe. |
EAN | 9788320817393 |
Dział | KSIĄŻKA |
Data premiery | 2008-02-26 |
Tytuł oryginalny | Marketing Sportu |
ISBN | 978-83-208-1739-3 |
Autor | Andrzej Sznajder |
Rok wydania | 2008 |
Wydawca | PWE |
Ilość stron | 232 |
Okładka | broszurowa |
Liczba nośników | [1xKSIĄŻKA] |
Wymiary | 16 x 23 cm |
Andrzej Sznajder
Marketing
Książki