KSIĄŻKA
Marketing Sportu - Andrzej Sznajder [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Biznes - opracowania ogólne
Autor Andrzej Sznajder
Ilość stron 316
Okładka broszurowa
Opis Współcześnie organizacje sportowe funkcjonują w warunkach rynkowych i kierujący nimi powinni dysponować umiejętnościami i narzędziami przydatnymi w takich okolicznościach. Takim systemem narzędzi jest marketing, który także podlega zmianom i którego zasięg wyraźnie rośnie. Przedmiotem niniejszej książki jest pokazanie potrzeb i sposobów działań marketingowych klubów i innych organizacji sportowych w warunkach istnienia i rozwoju rynku sportu. Książka zawiera wiele polskich i zagranicznych przykładów i studiów przypadku, które są niezwykle pomocne przy poznawaniu praktycznych stron marketingu sportu oraz przy tworzeniu własnych koncepcji działań marketingowych. Prof. Andrzej Sznajder zebrał tę wiedzę z myślą o studentach uczelni ekonomicznych i akademii wychowania fizycznego, a także osobach profesjonalnie związanych z podmiotami rynku sportu:-klubami sportowymi,-związkami sportowymi, -przedsiębiorstwami rozważającymi inwestowanie w sport, -mediami realizującymi transmisje sportowe.
EAN 9788320819915
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2011-12-08
Tytuł oryginalny Marketing Sportu
ISBN 978-83-208-1991-5
Autor Andrzej Sznajder
Rok wydania 2011
Wydanie 1
Wydawca PWE
Ilość stron 316
Okładka broszurowa
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 16 x 23,5 cm