KSIĄŻKA
Marketing sportu - Andrzej Sznajder [KSIĄŻKA]

4999

Wysyłamy w ciągu 2‑7 dni

Darmowa wysyłkaKup jeszcze za 99.99zł
Poczta Polska999
Paczkomaty 24/7 1599
Kategoria Marketing
Autor Andrzej Sznajder
Ilość stron 310
Okładka miękka
Opis We współczesnym świecie następuje coraz szybsza profesjonalizacja i komercjalizacja sportu. Zmienia się więc i rozwija także marketing sportu, istotę marketingu sportu i jego uwarunkowania, rynek i produkty sportu oraz zasady ich kształtowania, ceny i dystrybucję produktów sportu, promocję organizacji sportowych, rolę nowych mediów w marketingu sportu oraz problematykę sponsoringu. Omawiane zagadnienia zostały wzbogacone licznymi studiami przypadków. Książka jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych i wychowania fizycznego, a także osób profesjonalnie zajmujących się marketingiem w klubach sportowych, stowarzyszeniach sportowych, różnych organizacjach związanych ze sportem oraz sponsorów klubów czy stowarzyszeń.
EAN 9788320822052
Dział KSIĄŻKA
Data premiery 2015-05-18
ISBN 978-83-208-2205-2
Autor Andrzej Sznajder
Rok wydania 2015
Ilość stron 310
Okładka miękka
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 162 x 235 x 16