KSIĄŻKA
Marketing (twarda) - Philip Kotler [KSIĄŻKA]

Artykuł niedostępny

Powiadom gdy będzie dostępny

Kategoria Marketing
Autor Philip Kotler
Ilość stron 754
Okładka twarda
Opis To jedenaste wydanie książki określanej powszechnie jako "biblia marketingu", rozszerzone i wzbogacone o nowe badania i analizy. Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację tej dziedziny trudno przecenić. Jest profesorem Wydziału Marketingu Międzynarodowego Kellogg School of Management, jednej z najlepszych uczelni ekonomicznych świata. Opublikował ponad sto artykułów naukowych i wiele książek, które znane są również polskiemu czytelnikowi. Jest laureatem prestiżowych nagród z zakresu ekonomii. Swoistym fenomenem, podobnie jak sam Philip Kotler, jest również Marketing, jego fundamentalne dzieło. Ta biblia wszystkich menedżerów ukazuje się nieprzerwanie od 1967 roku i ? co jeszcze bardziej frapujące ? w dalszym ciągu wzbudza emocje, jest dyskutowana, cytowana, aktualna i żywa. Mimo że to książka klasyczna, wciąż zaskakuje trzeźwością spojrzenia, wnikliwością i odkrywczością.
EAN 8373015329
Dział KSIĄŻKA
Tytuł oryginalny Marketing (twarda)
ISBN 83-7301-532-9
Autor Philip Kotler
Rok wydania 2005
Wydawca Rebis
Ilość stron 754
Okładka twarda
Liczba nośników [1xKSIĄŻKA]
Wymiary 21 x 26 cm